اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر سرای روزنامه‌نگاران کرمان:

کرمان 170 نشریه دارد

مدیر سرای روزنامه‌نگاران استان کرمان گفت: استان کرمان به لحاظ رشد کمی با دارا بودن 170 نشریه رتبه سوم کشوری را به خود اختصاص داده است.

کرمان 170 نشریه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام اکبر سلطانی پیش از ظهر امروز در دیدار با اعضای شورای شهر کرمان اظهار داشت: مطبوعات و رسانه‌های استان کرمان در افزایش آگاهی مردم در زمینه مسائل شهری نقش مؤثری داشته‌اند.

وی با اشاره به صدور 170 نشریه طی سال‌های گذشته در استان کرمان افزود: در حال حاضر استان کرمان به لحاظ رشد کمی تعداد نشریات رتبه سوم کشوری را به خود اختصاص داده است.

مدیر سرای روزنامه‌نگاران استان کرمان تعداد انبوه نشریات محلی استان کرمان را یک مزیت برای استان برشمرد و تصریح کرد: ادارات و نهادهای مختلف می‌توانند از این ظرفیت برای انعکاس فعالیت‌ها و آشنا کردن مردم با اهداف و برنامه‌هایشان در حوزه‌های مربوطه استفاده کنند.

سلطانی با اشاره به تعامل شورای اسلامی و شهرداری کرمان با رسانه‌های استان در سال‌های گذشته تصریح کرد: این ارتباط باید در دوره جدید شورای اسلامی شهر کرمان تداوم یابد.

وی با اعلام آمادگی سرای روزنامه‌نگاران کرمان برای پیشبرد اهداف شوراها و شهرداری‌های سراسر استان عنوان کرد: بسیاری از معضلات و مسائل شهری را می‌توان با آگاه‌سازی و فرهنگ‌سازی در عرصه رسانه برطرف کرد.

سلطانی در مورد نحوه توزیع آگهی مزایده‌ها و مناقصه‌های شهرداری‌ها گفت: باید توزیع این قبیل آگهی‌ها از طریق اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان و بر اساس نوبت و عدالت صورت گیرد.

انتهای پیام/2446/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول