اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر خبر داد

انتشار مستمر نشریه آموزشی و اطلاع رسانی شبکه بهداشت دیر

معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر گفت: نشریه آموزشی و اطلاع رسانی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر به شماره 25 رسید.

انتشار مستمر نشریه آموزشی و اطلاع رسانی شبکه بهداشت دیر

حسین دانایی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در دیر اظهار داشت: در راستای مصوبه کمیته علمی شبکه بهداشت و درمان شهرستان نشریه آموزشی و اطلاع رسانی این شبکه به صورت دو هفته نامه منتشر می‌شود.

دانایی با بیان اینکه تاکنون 25 شماره از این نشریه انتشار یافته است ، گفت: در شماره های مختلف نشریه مطالبی در خصوص شیر مادر ، بیماری هپاتیت، فشار خون، تالاسمی، مراقبت‌های قبل از بارداری، بهداشت مواد غذایی، پیشگیری و کنترل کم خونی و کمبود آهن، دخانیات، بیماری‌های منتقله از آب و غذا، بهداشت روان، بیماری‎های مشترک انسان و دام، تغذیه کودکان، اهمیت مصرف نمک ید دار و بیماری آسم منتشر شده است.

وی با اشاره به اینکه این نشریه به صورت رایگان در اختیار جامعه هدف قرار می‌گیرد، افزود: کارکنان ادارات و نهاد‌ها، دانشجویان، دانش آموزان و متصدیان صنوف به عنوان جامعه هدف معرفی شده‌اند که نشریه به صورت رایگان در اختیار آنان قرار می گیرد.

وی گفت : در این نشریه علاوه بر مطالب آموزشی و راهکارهای سلامت ، سوالاتی نیز در خصوص بیماری‌ها و موضوعات منتشر شده در نشریه ارایه می‌شود که خوانندگان می‌توانند جواب‌های خود را از طریق سامانه پیام کوتاه که در نشریه چاپ شده است ارسال کنند و شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر نیز به تعدادی از افراد که جواب صحیح ارسال می‌کنند به قید قرعه جوایزی ارسال می شود.

معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر تصریح کرد : با نظر سنجی انجام شده از جمعیت هدف خوشبختانه انتشار این نشریه با استقبال بسیاری خوب گروه هدف مواجعه شده است و این شیوه آموزشی توانسته است ماموریت آموزشی خود رابه خوبی انجام دهد. 

انتهای پیام/66003/خ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول