اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سالروز ولادت امام حسن مجتبی (ع) صورت می‌گیرد

تجلیل از فعالان قرآنی در مرودشت

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار مرودشت گفت: در آینده نزدیک فعالان حوزه قرآنی شهرستان مرودشت تجلیل می‌شوند.

تجلیل از فعالان قرآنی در مرودشت

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرمانداری مرودشت، یعقوب خسروانی در نشست شورای فرهنگی اجتماعی که با حضور دیگر اعضا در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: به منظور پاسداشت متولیان حوزه قرآنی و نهادینه کردن فرهنگ قرآن، در سالروز ولادت امام حسن مجتبی (ع) از تمام قاریان، حافظان، محققان و پژوهشگران حوزه قرآنی شهرستان مرودشت تجلیل می‌شود.

وی در ادامه به ایجاد مزاحمت برای مردم توسط فروشندگان دوره‌گرد اشاره کرد و گفت: برخی از فروشندگان دوره‌گرد با وجود اینکه در سطح شهر چند مکان برای امرار معاش آنان در نظر گرفته شده، اما مصوبه و قانون برای آنان هیچ اهمیتی ندارد و با ایجاد آلودگی صوتی و عدم رعایت مسائل بهداشتی باعث سلب استراحت و سلامت مردم شده و گاهی امنیت آنان را به مخاطره می‌اندازند.

خسروانی خواستار ساماندهی این‌گونه فروشندگان شد و تصریح کرد: فروشندگان موظفند برای اخذ مجوز با شهرداری همکاری کنند و در صورت عدم مراجعه و همچنین تکرار رفتار و ایجاد مزاحمت با افراد خاطی از سوی مراجع قضایی برخورد می‌شود.

این مسئول با اشاره به بعد دینی و شرعی ازدواج و پایبندی و استحکام خانواده‌ها بعد از تشکیل خانواده اضافه کرد: در جامعه ماشینی و پرتلاطم امروزی که منجر به بروز انواع اختلافات و طلاق‌ها شده است بهترین اصل، اعتقاد به مسائل دینی و آسان‌ترین راه حل مشکل انجام مشاوره و تشویق و ترغیب زوجین نسبت به پایبندی به احکام و اصول اعتقادی و همچنین فرهنگ‌سازی در تعمیق باورهای دینی و مذهبی است.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار مرودشت گفت: با برگزاری نشست‌های متعدد در کارگروه و تجزیه و تحلیل مباحث و اخذ نظرات کارشناسان اهل فن کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی به صورت انفرادی و یا خانوادگی برای شهروندان روزهای چهارشنبه هر هفته در دبیرستان شاهد واقع در خیابان امام خمینی مقابل اداره پست به صورت رایگان دایر شده است.

انتهای پیام/‌2448/ن/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول