اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت

طرح «نشاط معنوی» در 25 بقعه متبرکه کهگیلویه و بویراحمد اجرا می‌شود

مدیر کل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد گفت: به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت طرح «نشاط معنوی» در 25 بقعه متبرکه این استان اجرا می‌شود.

طرح «نشاط معنوی» در 25 بقعه متبرکه کهگیلویه و بویراحمد اجرا می‌شود

حجت‌الاسلام سید علی‌صالح موسوی‌اعظم امروز گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج به برنامه‌های اوقات فراغت اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: این سازمان برنامه‌های مناسب و خوبی در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در فضای معنوی امامزادگان و بقاع متبرکه نیز پیش‌بینی و به مرحله  اجرا می‌گذارد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد طرح اجرای اوقات فراغت را طرح «نشاط معنوی» عنوان کرد و گفت: طرح «نشاط معنوی» با هدف تقویت و ارتقای بنیه اعتقادی جوانان و نوجوانان در این استان اجرا می‌‌شود.

وی، ایجاد و گسترش فضاهای مناسب برای گذران اوقات فراغت و ارائه طرح‌‌های عمومی متنوع برای گذران اوقات فراغت نوجوانان و جوانان را امری مهم و ضروری دانست و عنوان کرد: بر همین اساس طرح «نشاط معنوی» به‌ مدت 60 روز در 25 امامزاده استان و در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت جامعه هدف برگزار می‌شود

این مسئول افزود: این طرح در راستای استفاده از ظرفیت طرح اوقات ‌فراغت دانش‌آموزان در تعطیلات تابستانی در جهت قطب فرهنگی کردن بقاع متبرکه، بهینه‌سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در تابستان با هدف تقویت بنیه اعتقادی، دینی و ارزش‌های انقلاب اسلامی و نسل جوان به فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه برگزار می‌شود.

موسوی‌اعظم طرح «نشاط معنوی» شامل کلاس‌‌هایی از جمله مباحث قرآنی، اخلاقی، آموزش آداب اسلامی و اجتماعی، آموزش احکام، بیان سیره ائمه(ع)، برنامه‌های ورزشی، اردوهای تفریحی و زیارتی، تشویق شرکت‌ کنندگان ممتاز و برگزیده و بیان داستان‌‌های زندگانی پیامبران عنوان کرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد فعالیت‌های طرح اوقات فراغت در جهت ارتقای توانمندی‌های نوجوانان و جوانان بسیار مهم دانست و اذعان داشت: این طرح امسال باید با انسجام و با همکاری والدین برای ایجاد روحیه کار و نشاط در بین جوانان و نوجوانان برگزار شود.

انتهای پیام/82011/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول