اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار البرز:

کارنامه اشتغال استان البرز در دولت دهم بسته نخواهد شد

معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استاندار البرز ایجاد اشتغال پایدار را بخشی از تحقق حماسه سیاسی دانست و گفت: کارنامه اشتغال استان در دولت دهم بسته نخواهد شد.

کارنامه اشتغال استان البرز در دولت دهم بسته نخواهد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی استانداری البرز، امیر یزدی اظهار داشت: مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در راستای تحقق این مهم تلاش بیشتری داشته باشند تا در دولت آینده نیز کارنامه قابل قبولی را در این فصل از خود به جای بگذارند.

وی با بیان اینکه کارنامه ایجاد اشتغال با پایان دولت دهم بسته نخواهد شد، اظهار داشت: بخشی از موضوع حماسه اقتصادی به ایجاد اشتغال پایدار اختصاص دارد و پایان دولت دهم نیز پایان راه نخواهد بود.

این مسئول بیان کرد: عوامل ایجاد شغل پایدار، کاهش نرخ تورم، توسعه فعالیت‌های اقتصادی و...همانند زنجیره‌هایی به هم متصل و مرتبط است و کلیه مدیران باید با تلاش بیشتر تحقق بخشی از حماسه اقتصادی را رقم بزنند و در دولت آینده نیز کارنامه قابل قبولی از خود بر جای بگذارند.

معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استاندار البرز در ادامه تأکید کرد: مردم پس از خلق حماسه سیاسی از مسئولان انتظار تحقق وعده‌های به حقشان را دارند و تا دو ماه آینده نیز باید تمام توان خود را در این خصوص به کار گیرند.

وی در ادامه اعلام کرد: رقمی بیش از 1 هزار و 300 میلیارد ریال در سرفصل بانک‌ها جهت ارائه تسهیلات و مشاغل خانگی در نظر گرفته شده است تا نمایندگان عالی دولت در استان به منظور رفع و ارائه راهکار پیگیری لازم را داشته باشند.

ارائه گزارش عملکرد دستگاه‌های اجرایی در سال 92 و سهم بانک‌های عامل در ایجاد اشتغال، طرح گزارش بانک‌ها در بحث مشاغل خانگی و خوداشتغالی، توزیع توان پرداخت بانک‌های دولتی و خصوصی، مروری اجمالی بر دستورالعمل طرح ساماندهی سرمایه‌گذاری و توسعه اشتغال پایدار در روستاهای زیر 20 هزار نفر جمعیت از محورهای اصلی این کارگروه بود.

اختصاص فرصت یک ماهه برای دستگاه‌هایی که سهم اشتغال خود را در سامانه به ثبت نرسانده‌اند و مهلت 2 روزه جهت ارائه گزارش عملکرد دستگاه‌هایی که تاکنون سهم اشتغال خود را اعلام نکرده‌اند از جمله مصوبات این نشست بود.

انتهای پیام/2302/ر/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول