اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‎رضوی خبر داد

آغاز خیابان‌کشی شهرک مهرگان مشهد

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‏رضوی گفت: به زودی با رفع معارض ملکی در شهرک مهرگان مشهد، خیابان‌کشی این شهرک آغاز می‏شود.

آغاز خیابان‌کشی شهرک مهرگان مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدرضا قلندر ظهر امروز در بازدید از شهرک فناوری نوین ساختمان مهرگان مشهد با بیان اینکه شهرک مهرگان توسط پیمانکاران صنعتی‌ساز و با استفاده از روش‌های فناوری‏های نوین ساختمان احداث شده است، اظهار کرد: در همین راستا طرح‌های عمرانی و زیرساختی و به تبع آن خدمات‌رسانی در این شهرک در حال اجرا است.

وی با تاکید بر فراهم آوردن رفاه ساکنان شهرک مهرگان اظهار داشت: تامین رفاه مردم در عرصه‌های مختلفی صورت می‌گیرد که آماده‌سازی زیرساخت‌های شهری نمونه شاخص و مهم آن است.

قلندر با تاکید بر ضرورت ایجاد فضاهای مناسب برای استفاده ساکنان این شهرک، گفت: با رفع معارض ملکی و تحقق این مهم به زودی عملیات اجرایی خیابان‏ها، معابر و شریان‏های سطحی در راستای فراهم آوردن زمینه‏های مناسب برای گسترش عبور و مرور و افزایش ضریب ایمنی مردم انجام می‎شود.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‏رضوی با اشاره به ضرورت احداث و ساماندهی شبکه جمع‏آوری آب‏های سطحی جهت جلوگیری از سرازیر شدن آب در فصول بارندگی گفت: با توجه به بارش نزولات آسمانی عملیات شناسایی نقاط آبگیر در معابر شهری و شبکه جمع‏آوری و هدایت آب‌های سطحی ساماندهی می‏شود.

وی افزود: اجرای این طرح در ایجاد محیط سالم و بهداشتی برای مردم و جلوگیری از آلودگی محیط زیست، آب‏های زیرزمینی و منابع آب‏های سطحی بسیار موثر است.

در این بازدید، مسیر طرح‏های خدمات زیر بنایی برخی دستگاه‏های اجرایی و مشکلات موجود نیز مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/70006/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول