اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی خراسان‌رضوی:

38 کیلومتر راه روستایی خراسان‌رضوی آماده بهره‌برداری است

مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی خراسان‌رضوی از آمادگی افتتاح 36 کیلومتر راه روستایی تکمیل شده در شهرستان‌های خراسان‌رضوی خبر داد.

38 کیلومتر راه روستایی خراسان‌رضوی آماده بهره‌برداری است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمد پارسا صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به همت کارشناسان اداره نظارت بر ساخت راه‌های روستایی، تعداد 14 پروژه احداث و آسفالت راه‌های روستایی در هشت شهرستان استان به طول مجموع 37.7 کیلومتر، مراحل آماده‌سازی و تکمیل را سپری کرده و در نوبت افتتاح با حضور مقامات استانی و کشوری قرار دارد.

پارسا مجموع اعتبار هزینه شده برای تکمیل این تعداد پروژه را 64 میلیارد و 140 میلیون ریال عنوان کرد و افزود: 27 میلیارد و 250 میلیون ریال از این مبلغ از محل اعتبارات ملی و بقیه از اعتبارات استانی تأمین شده است.

مدیرساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی خراسان‌رضوی طولانی‌ترین پروژه‌های این رده را مربوط به راه های روستایی «مغان- بادر» شهرستان طرقبه شاندیز با شش کیلومتر، «باجگیران-بردر» با 5.8 کیلومتر و برسلان با پنج کیلومتر در شهرستان قوچان اعلام کرد و افزود: راه روستایی یک کیلومتری ماسکانلو چناران و پروژه شوریجه علیا سرخس با 1.5 کیلومتر نیز جزو کوتاه‌ترین پروژه‌های این لیست به شمار می‌روند.

مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی با اشاره به تاکیدات و حمایت‌های دولت و وزارتخانه از پروژه‌های احداث و تکمیل راه‌های روستایی بالای 50 خانوار به عنوان یکی از پروژه‌های مهم مهرماندگار گفت: شهرستان‌های فیروزه، درگز، بردسکن و کلات از دیگر شهرستان‌هایی هستند که دارای پروژه تکمیل شده و آماده افتتاح در این لیست هستند.

وی در ارتباط با پروژه‌های تکمیل شده در حوزه راه‌های بین شهری تصریح کرد: فاز نخست تقاطع شهرآباد در شهر بردسکن، قطعه سوم محور تپه سلام-سنگ بست به طول 13 کیلومتر و میدان نوغاب شهر چناران با مجموع اعتبار هزینه شده حدود 86 میلیارد ریال نیز تکمیل شده و در انتظار افتتاح و بهره برداری است.

انتهای پیام/70004/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول