اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جدال تیم‌های حاضر در گروه سوم

داور قمی قاضی مسابقات کشتی قهرمانی کشور شد

داور قمی از سوی کمیته داوران فدراسیون کشتی به عنوان قاضی پیکارهای لیگ منطقه‌ای کشتی قهرمانی کشور انتخاب شد.

داور قمی قاضی مسابقات کشتی قهرمانی کشور شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حالی که کشتی قم به واسطه درخشش چهره‌های مستعد خود در هر دو رشته آزاد و فرنگی و البته بیشتر در رشته فرنگی در سال‌های اخیر یکی از استان‌های موفق کشتی کشور به شمار می‌رود، داوران قمی نیز به خوبی توانایی خود را به نمایش گذاشته‌اند.

قم با توجه به مدال‌های رنگارنگی که کشتی‌گیرانی نظیر‌ هادی علیزاده پورنیا، امیرحسین مولایی، علی زینتی رفاه، مهدی مرادحاصلی، علیرضا فتاحی منش، مهدی ابراهیمی، محمدجواد رضایی، عباس نوری و... در کشتی فرنگی و همچنین روح الله نعمتیان، داود یارجانعلی، سجاد محمدی و... در کشتی آزاد در چند سال اخیر کسب کرده‌اند در رده بندی هیئت‌های برتر کشتی کشور در بین چهار استان برتر قرار دارد.

همه این موفقیت‌ها دست به دست هم داده است تا ورزش پهلوان‌پرور کشتی بتواند نام قم را در میادین مختلف داخلی و برون مرزی مانند پیکارهای آسیایی، بین‌المللی، جهانی و جام جهانی بلند آوازه کند.

در این بین یکی از داوران کشتی قم نیز در سال‌های اخیر با توجه به سپری کردن مدارج بالای قضاوت در این رشته و برخورداری از مدارک معتبر قضاوت در کشتی همواره در زمره داوران برتر کشتی کشور حضور داشته و در پیکارهای لیگ، مسابقات قهرمانی کشور و چندین میدان خارجی قضاوت کرده است.

این داور با استعداد کشتی استان قم سعید عباسی است که در رقابت‌های جوانان اروپا نیز به عنوان یکی از داوران توانمند کشتی قم قضاوت کرده و به عنوان نماینده داوران کشتی قم در رقابت‌های کشتی لیگ منطقه‌ای کشور نیز قضاوت خواهد کرد.

عباسی داور نام آشنای کشتی استان این هفته برای قضاوت در رقابت‌های کشتی لیگ منطقه‌ای کشور عازم اصفهان می‌شود در حالی که این داور قرار است پیکارهای گروه سوم مرحله مقدماتی لیگ منطقه‌ای کشتی کشور را قضاوت کند.

وی در مرحله رفت رقابت‌های لیگ منطقه‌ای کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان که روز سه شنبه این هفته یعنی هجدهم تیر ماه و به صورت متمرکز در شهرهای مختلف برگزار می‌شود قضاوت خواهد کرد و برای قضاوت پیکارهای گروه سوم به اصفهان سفر می‌کند.

این در حالی است که در منطقه سه کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان کشور تیم‌های هیئت کشتی استان‌های خوزستان، فارس، هرمزگان، بوشهر، خراسان جنوبی و اصفهان حضور دارند و سعید عباسی به همراه کوروش تقی‌زاده از بوشهر قضاوت دیدارهای این منطقه را بر عهده دارد.

انتهای پیام/78002/ر30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول