اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته پانزدهم لیگ دسته 2 فوتسال

نخستین باخت علیصدر صدرنشینی را متزلزل کرد

نخستین باخت خانگی تیم فوتسال علیصدر بعد از 15 مسابقه، امسال باعث شد تا صدرنشینی این تیم در سه هفته باقی مانده تا پایان مسابقات متزلزل شود.

نخستین باخت علیصدر صدرنشینی را متزلزل کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مسابقات فوتسال لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور در حالی به ایستگاه پانزدهم خود رسید که در این هفته تیم فوتسال علیصدر همدان با ارائه یک بازی پرانتقاد نخستین باخت خانگی‌اش را تجربه کرد.

علیصدری‌ها که در 14 هفته قبل توانستند موفقیت‌های زیادی را در طول مسابقات کسب کنند و با وجود سختی گروه و پراکندگی تیم‌های شرکت‌کننده در کشور و طی مسیر نتایج خوبی را بگیرند با کسب 11 پیروزی و سه شکست با فاصله زیادی با رقبای رده دوم و سومی خود قرار داشتند.

کسب 33 امتیاز در 14 هفته حاشیه امنی بود تا بیشتر از همه چیز کادر فنی و بازیکنان تیم فوتسال علیصدر به مرحله بعدی این مسابقات فکر کنند تا برگزاری چهار مسابقه باقی مانده در ادامه راه مسابقات لیگ 2.

این موضوع و پرداختن به حاشیه تا اصل باعث شد نخستین باخت خانگی‌شان را برابر اندک تماشاگران همدانی به نمایش بگذارند.

سفیدپوشان همدانی در فکر انتقام از حریف بندری خود به میدان رفتند تا تلخی شکست سه بر صفر بازی دور رفت را از ذهن پاک کنند و بتوانند سه امتیاز شیرین بازی خانگی را کسب کنند و با خیالی آسوده به ادامه کار بپردازند اما نتوانستند انتظارات هواداران و علاقه‌مندان فوتسال را برآورده کنند.

بازی سرد و کسل‌کننده بازیکنان علیصدر در همدان و برابر تماشاگران باعث شد تا نیمه اول این بازی بسیار خسته‌کننده به نظر برسد و این موضوع تأثیر منفی بر عملکرد هر دو تیم داشت.

حملات هر دو به در بسته خورد اما زدن تک‌گل بازی توسط مهاجم تیم آذرخش بندرعباس باعث شد تا نخستین شکست خانگی همدانی‌ها رقم بخورد و بندری‌ها سه امتیاز شیرین از همدان با خود سوغات ببرند و وضعیت خود را در جدول رده‌بندی مستحکم کنند.

در سایر مسابقات گروه جنوب لیگ 2 فوتسال بلای علیصدر بر سر مقاومت چهارمحال و بختیاری آمد و در یک دیدار خانگی با حساب دو بر یک برابر اشترانکوه ازنا شکست خورد.

برناخوزستان دو بر یک شاهین کرمانشاه را از پیش رو برداشت تا بتواند خود را در مکان دوم جدول برساند، میلاد نور مرکزی با نتیجه چهار بر یک کیان سپهر اصفهان را با شسکت بدرقه کرد و  شاهین لردگان سه بر دو مغلوب میهمان خود مس رفسنجان شد.

تیم فوتسال علیصدر در هفته شانزدهم باید در کرمانشاه به مصاف نماینده این شهر برود و به تعبیری این مسابقه می‌تواند دربی غرب کشور در رشته فوتسال باشد.

از دیرباز رویارویی تیم‌های ورزشی دو استان همدان و کرمانشاه همیشه برای هر دو مهم بود و با کری‌خوانی‌های زیادی همراه بوده و هست.

این مسابقه با توجه به اینکه به میزبانی شاهین کرمانشاه برگزار خواهد شد و بر اساس تصمیم فدراسیون این بازی بعد از افطار برگزار می‌شود حضور تعداد بیشتری از علاقه‌مندان کرمانشاهی در سالن مسابقات سختی کار را برای همدانی‌ها دو برابر خواهد کرد.

برد در این مسابقه برای تیم فوتسال علیصدر از اهمیت بالایی برخوردار است و با توجه به فاصله چهار امتیازی تیم‌های دوم و سوم با صدرنشین، در این مسابقه محکوم به برد است تا بتواند در هفته‌های باقی مانده با آرامش و بدون دردسر و اگر و اما برای صعود به دسته بالاتر و مراحل بعدی خود را آماده کنند.

در صورتی‌ که تیم علیصدر همدان بتواند با کسب امتیازات لازم و موفقیت در مراحل بعدی به لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور صعود کند تعداد تیم‌های همدان در رشته فوتبال و فوتسال به سه تیم افزایش خواهد یافت.

کنار پاس و الوند همدان این تیم می‌تواند برآورده‌کننده آرزوی تماشاگران پرشور همدانی باشند تا حداقل در سال آینده صعود یک تیم از این سه به لیگ برتر را شاهد باشیم.

تا پایان هفته پانزدهم مسابقات فوتسال لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور تیم علیصدر همدان با کسب 33 امتیاز در صدر گروه جنوب این مسابقات قرار دارد و باید در هفته بعد برابر تیم شاهین کرمانشاه صف‌آرایی کند و در سالن ورزشی قمر بنی هاشم این شهر برگزارکننده دربی غرب کشور در رشته فوتسال باشند.

-----------------------

فرشید گل‌محمدی

----------------------

انتهای پیام/89020/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول