اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر خبر داد

سهمیه 2500 تنی مرغ برای استان بوشهر / مشکلی برای کالاهای اساسی نداریم

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از سهمیه 2500 تن مرغ برای استان بوشهر خبر داد و گفت: مردم نگران کالاهای اساسی خود در ماه رمضان نباشند.

سهمیه 2500 تنی مرغ برای استان بوشهر / مشکلی برای کالاهای اساسی نداریم

ابوالقاسم محمدزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتی گفت: میزان جذب سهمیه مرغ در استان بوشهر 2 هزار و 500 تن بوده که تاکنون 500 تن در سطح استان توزیع شده است.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر افزود: طبق مصوبه ستاد تنظیم بازار کشور هر کیلو مرغ به قیمت 5 هزار تومان در سطح استان به مردم عرضه می‌شود.

این مسئول یادآور شد: بالغ بر 2 هزار تن برنج نیز برای ماه رمضان مردم استان بوشهر که شامل برنج‌های هندی و پاکستانی است در حال توزیع است.

محمدزاده گفت: 600 تن حبوبات در حال جذب و توزیع است و توزیع روغن هم به عهده نمایندگی‌هایی است که بنا است خودشان جذب و بین مردم به اندازه مورد نیاز توزیع کنند.

وی خاطرنشان کرد: بحث‌هایی هم با شیلات انجام گرفته که چنانچه صیادان همکاری کنند و تلاش استاندار و رئیس صنعت و معدن و تجارت این است که ما تلاش کنیم ماهی را از طریق صیادان با تسهیلاتی که دولت در اختیار آنها قرار می‌دهد جذب و به مردم عرضه کنیم.

این مسئول با اشاره به اینکه مردم هیچ نگرانی بابت تامین کالاهای اساسی نداشته باشند اضافه کرد: تمام تلاش‌های مدیران اقتصادی استان و همکاران ما در سازمان صنعت، معدن تجارت، جهاد کشاورزی، شرکت پشتیبانی امور دام، شرکت نمایشگاهی استان و نیروهای انتظامی  و سایر دستگاه این است تا در تمام شهرستان‌های استان نمایشگاه ضیافت دایر کنیم.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر متذکر شد: کالاهای اساسی ویژه نیازهای مردم از جمله حبوبات، مواد پروتئینی، مواد غذایی، شیرینی، شکلات، زولبیا و خرما توزیع شود و بین 15 تا 30 درصد زیر قیمت بازار عرضه می‌شود.

 محمدزاده در پاسخ به اینکه چرا در بعضی از شهرستان استان فرمانداران از نمایشگاه ضیافت استقبال نکردند اذعان داشت: در بعضی شهرستان‌ها زیر ساخت‌های لازم وجود ندارد و نمایشگاه طرح ضیافت هم در ماه رمضان برگزار می‌شود و هوا گرم است، اما زیر ساخت در این زمینه نیست.

انتهای پیام/66001/ن30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول