اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهادکشاورزی شوشتر خبر داد

جوجه‌ریزی 180 هزار قطعه‌ در مرغداری‌های شوشتر

مدیر اداره جهادکشاورزی شوشتر از جوجه‌ریزی 180 هزار قطعه‌ای در مرغداری‌های این شهرستان خبر داد و گفت: تولید مرغ در این شهرستان رونق می‌گیرد.

جوجه‌ریزی 180 هزار قطعه‌ در مرغداری‌های شوشتر

نادر پوررکنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار کرد: در شرایط کنونی در مرغداری‌های شهرستان شوشتر جوجه‌ریزی انجام شده است و مرغداری‌ها در حال مراقبت و پرورش هستند.

وی با اشاره به اینکه تعداد جوجه‌ریزی در مرغداری‌های شوشتر افزایش داشته است، گفت: جوجه‌ریزی‌های انجام شده در مقایسه با سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است.

مدیر اداره جهادکشاورزی شوشتر با اشاره به مقدار دقیق جوجه‌ریزی انجام شده در مرغداری‌های شهرستان شوشتر افزود: در مرغداری‌های شهرستان شوشتر 180 هزار و 65 قطعه جوجه‌ریزی شده است.

پوررکنی با اشاره به تعداد مرغداری‌های شوشتر خاطرنشان کرد: مرغداری‌های شهرستان در حال حاضر 11 باب هستند که امید است با حضور سرمایه‌گذاران و فعالان در این بخش افزایش یابد.

مدیر اداره جهادکشاورزی شوشتر با اشاره به اینکه تولید مرغ در شهرستان افزایش خواهد داشت، عنوان کرد: تولید مرغ در سال‌جاری در شوشتر به مرز 284 تن خواهد رسید که رقم چشمگیری است.

وی در پایان بیان کرد: امیدواریم در سال‌جاری با این میزان تولید، مشکلی برای تامین گوشت مرغ در سطح شهرستان شوشتر و شهرهای مجاور به وجود نیاید و تامین گوشت مرغ به سادگی میسر شود.

انتهای پیام/72006/ر20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول