اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس:

نهادهای شبه‌دولتی به جای بخش خصوصی وارد میدان شدند

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: در سطح کلان کشور به موضوع واگذاری واحدهای بزرگ تولیدی و صنعتی در کشور توجه خوبی نشده است و به جای بخش خصوصی نهادهای شبه‌دولتی وارد میدان شدند.

نهادهای شبه‌دولتی به جای بخش خصوصی وارد میدان شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، حجت‌الاسلام محمد باقری‌بنابی یک‌شنبه شب در حاشیه جلسه شورای اداری شهرستان بناب در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در سطح کلان کشور به موضوع واگذاری واحدهای بزرگ تولیدی و صنعتی در کشور توجه خوبی نشده است و به جای بخش خصوصی نهادهای شبه‌دولتی وارد میدان شده‌اند.

وی با بیان اینکه دولت به تنهایی قادر به حل مشکلات اقتصادی کشور نیست، افزود: تا زمانی که بخش خصوصی به معنای واقعی حمایت نشود، کشور به توسعه و ساحل نجات نمی‌رسد.

برگزاری همایش سرمایه‌گذاری بناب

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به دستاوردهای مثبت چهارمین همایش سرمایه‌گذاری تبریز؛ افزود: شهرستان بناب نیز خود را برای برگزاری نخستین همایش سرمایه‌گذاری آماده می‌کند و در نیمه دوم سال‌جاری شاهد برگزاری این همایش در بناب خواهیم بود.

وی اظهار امیدواری کرد، حمایت از سرمایه‌گذاران بنابی که در خارج از این شهرستان فعالیت دارند، می‌تواند تحول بزرگی در منطقه ایجاد کند و نیازی به طرح‌های دولتی نیز نیست.

باقری بنابی درعین حال تصریح کرد: تا زمانی که بخش خصوصی به معنای واقعی مورد حمایت قرار نگیرد، کشور به توسعه مطلوب و مورد نظر دست نخواهد یافت.

انتهای پیام/60002/ر20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول