اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست سازمان بسیج هنرمندان مازندران:

جشنواره شعر بسیج مازندران شهریور 92 برگزار می‌شود

سرپرست سازمان بسیج هنرمندان مازندران از برگزاری ششمین جشنواره استانی شعر بسیج استان خبر داد.

جشنواره شعر بسیج مازندران شهریور 92 برگزار می‌شود

قهرمان سعیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری با اشاره به اهمیت شعر و نقش آن در جامعه پس از انقلاب اسلامی گفت: شعر ناب تأثیر بسزایی در هدایت جامعه دارد و مردم انقلابی ما چه در زمان قبل از انقلاب و چه در زمان پس از انقلاب به ارایه اشعار متعهد و فاخر پرداخته و در این راه توانستند تأثیر بسزایی را در روند انقلاب داشته باشند.

وی افزود: جشنواره استانی شعر بسیج مازندران در راستای رشد و بالندگی هرچه بیشتر و ترویج شعر فاخر و مردمی با توکل به خداوند در هفته اول شهریورماه 92 با حضور پرشور هنرمندان گام ششم خود را بر می‌دارد.

سرپرست سازمان بسیج هنرمندان مازندران ادامه داد: سازمان بسیج هنرمندان مازندران در محورهای موضوعی بازخوانی ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، بیداری اسلامی و مقاومت ملل، انتظار، امید و آرامان‌گرایی، مضامین آئینی و اجتماعی، مبتنی بر اصول خانواده، اخلاق و سبک زندگی اسلامی و حماسه اقتصادی در آئینه شعر این همایش را برگزار می‌کند.

وی تصریح کرد: در بخش ویژه این جشنواره علاقمندان درباره شهید سیده‌طاهره هاشمی، شهید شاخص کشوری سال 92 از آمل، بزرگداشت مرحوم خلیل عمرانی شاعر متعهد و مسئول انجمن شعر بسیج کشور در سال گذشته و جنگ نرم می‌توانند آثار تولیدی خود را تا 10 مرداد به دبیرخانه جشنواره واقع در سازمان بسیج هنرمندان استان مازندران در ساری ارسال کنند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه علاقمندان به شرکت در ششمین جشنواره شعر بسیج استان مازندران می‌توانند با مراجعه به کانون‌های بسیج هنرمندان در شهرستان‌های خود نسبت به دریافت فرم فراخوان اقدام کنند، اظهار کرد: اشعار ارسالی به دبیرخانه جشنواره در بخش‌های شعر کلاسیک، شعر سپید و نیمایی و شعر بومی مازندران همراه با ترجمه فارسی پس از تکمیل فرم شرکت در ششمین جشنواره شعر بسیج هنرمندان به همراه آثار در سه نسخه تایپ شده با فونت یاقوت در اندازه 12 و در قطع A4 به دبیرخانه ارسال شود.

سرپرست سازمان بسیج هنرمندان استان مازندران اذعان داشت:  آثار ارسالی به دبیرخانه نباید به دیگر جشنواره‌ها ارسال شده باشد و دبیرخانه مجاز است آثار راه‌یافته به جشنواره را با ذکر نام شاعر در کتاب، بروشور و سایر اقلام فرهنگی به چاپ برساند.

وی گفت: علاقمندان به شرکت در جشنواره در گروه‌های سنی 12تا 18 سال، 19تا 35 سال و 36 سال به بالا می‌توانند برای اطلاعات بیشتر با تلفن‌های تماس و نمابر دبیرخانه 2267079و 2192691– 0151 یا با آدرس پست الکترونیکی سازمان بسیج هنرمندان مازندران email:bh.mazandaran@yahoo.com  ارتباط برقرار کنند.

سعیدی در پایان ابراز داشت: برترین‌های ششمین جشنواره شعر استانی بسیج مازندران به ششمین جشنواره سراسری شعر بسیج که در هفته دفاع مقدس در یکی از استان‌های کشور برگزار خواهد شد، معرفی می‌شوند.

انتهای پیام/2296/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول