اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای فرهنگ عمومی کرمان:

ائمه جماعات از فرصت ماه رمضان برای جذب بیشتر جوانان استفاده ببرند

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان کرمان گفت: امام جماعت، هیئت امنا و کانون‌های فرهنگی هنری مساجد باید از فرصت ماه رمضان برای جذب بیشتر جوانان استفاده ببرند و برنامه‌های جدید، تازه و بانشاطی طراحی کنند.

ائمه جماعات از فرصت ماه رمضان برای جذب بیشتر جوانان استفاده ببرند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام مهدی عرب‌پور عصر امروز در سی و نهمین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان کرمان با اشاره به ایام نکوداشت مساجد اظهار داشت: در احادیث و روایات ائمه اطهار (ع) موارد زیادی بر اهمیت و عظمت مساجد تاکید شده است.

وی با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و با بیان اینکه مساجد باید در تمام روزهای سال مرکز نشر دینی و فرهنگ اسلامی باشند، عنوان کرد: متولیان امر باید برنامه‌ریزی‌های جذابی را برای حضور جوانان در مساجد داشته باشند.

عرب‌پور افزود: ماه رمضان فرصت مناسبی برای حضور بیشتر جوانان در مساجد است که باید برای تداوم این حضور و استفاده از این اماکن مقدس برنامه‌هایی تدارک دیده شود.

وی با توصیه به دست‌اندرکاران مساجد تصریح کرد: امام جماعت، هیئت امنا و کانون‌های فرهنگی هنری مساجد باید از فرصت ماه رمضان برای جذب بیشتر جوانان استفاده ببرند و برنامه‌های جدید، تازه و بانشاطی طراحی کنند.

امام جمعه موقت کرمان با اشاره به تشکیل سه کمیسیون تقویت باورهای دینی، قانون‌گرایی و فضای سایبری ابراز داشت: این کمیسیون‌ها طرح‌های خود را با جدیت و اثرگذاری تا رسیدن به نتیجه نهایی دنبال کنند.

وی بیان داشت: سه کمیسیون تا جلسه آینده طرح کلی برنامه‌های خود را در شورای فرهنگ عمومی شهرستان ارائه دهند.

ذبیح‌الله جعفری فرمانده ناحیه یک حوزه مقاومت سپاه شهرستان کرمان و مسئول کمیسیون فضای سایبری در این جلسه اظهار داشت: اتاق فکر کارگروه تخصصی در فضای مجازی تشکیل شده و هر ماه یک جلسه برگزار می‌کند.

وی افزود: مقرر شده تا از صاحب‌نظران و نخبگان نیز در این کارگروه استفاده و همفکری گرفته شود.

حسین اکبری معاون دانشگاه شهید باهنر کرمان در این جلسه اظهار داشت: هر کمیسیون اهداف اصلی خود را در قالب چند طرح ویژه برای مخاطبان متعدد خود و با اولویت‌بندی پیگیری کند.

انتهای پیام/80017/ط30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول