اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی مطرح کرد

استقبال سرمایه‌گذاران برای استقرار در منطقه ویژه اقتصادی بجنورد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی گفت: متقاضیان متعددی برای سرمایه‌گذاری به منظور استقرار در منطقه ویژه اقتصادی بجنورد اعلام آمادگی کرده‌اند.

استقبال سرمایه‌گذاران برای استقرار در منطقه ویژه اقتصادی بجنورد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی خراسان شمالی  محمدرضا باقری در جریان بازدید خبرنگاران از منطقه ویژه امیرآباد در استان مازندران اظهار داشت: منطقه ویژه اقتصادی خراسان شمالی شامل زون‌های؛ آموزشی و صنعتی و بازرگانی بوده که برای راه‌اندازی این منطقه اقداماتی همچون انجام مطالعات توسط مشاوران، قطعه بندی و انجام کارهای اجرایی و دیوار کشی انجام شده است.

وی ادامه داد: مجاورت با فرودگاه بجنورد، خط راه‌آهن در دست ساخت گرگان – بجنورد – مشهد و وجود پتانسیل‌های مختلف کشاورزی و صنعتی در این استان از جمله مزایای این منطقه اقتصادی است.

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد در مورد طرح سرمایه‌گذاری این منطقه ویژه اقتصادی اذعان داشت: بندر امیرآباد بزرگ‌ترین بندر شمال کشور است که با مساحت یک هزار و 60 هکتار با کشورهای CIS در ارتباط است.

نعیمی تصریح کرد: بندر امیرآباد به عنوان کریدور شمال به جنوب محسوب می‌شود و دارای زون‌های نفتی، صنایع، عملیاتی، خدماتی و آموزشی است.

به گفته وی؛ با توجه به تحریم‌های سختی که از سال گذشته تاکنون بر ایران تحمیل شده است میزان صادرات کالا در این منطقه کاهش نیافته است.

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد در خصوص راه‌اندازی منطقه ویژه اقتصادی در خراسان شمالی ابراز داشت: صنایع تبدیلی در توسعه این منطقه در این استان کمک‌های فراوانی می‌کند.

به گزارش فارس، خبرنگاران خراسان شمالی از قسمت‌های مختلف این بندر بازدید کردند.

این بازدید به مناسبت دهه تولید ملی، در قالب تور صنعتی خبرنگاران انجام شد.

طی این تور رسانه‌‌ای 20 نفر از خبرنگار فعال حوزه بخش صنعت استان خراسان شمالی حضور داشتند.

این تور رسانه‌ای با هدف آشنایی خبرنگاران رسانه‌های استان خراسان شمالی از ظرفیت‌ها ، مزیت‌ها و فرصت‌های مناطق ویژه اقتصادی به خصوص منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد به عنوان اصلی‌ترین منطقه ویژه اقتصادی شمال کشور برگزار شد.

به گزارش فارس، خبرنگاران و اصحاب رسانه استان ضمن بازدید از منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد طی جلساتی با مدیریت منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد و ریاست اتاق بازرگانی استان مازندران با وضعیت صنعتی، صادرات و واردات این استان آشنا شدند.

خبرنگاران حاضر در این تور صنعتی از؛ صدا و سیما، خبرگزاری فارس، تسنیم، ایسنا، برنا، جمهوری اسلامی، اتفاقیه، ارمغان سیاحت شرق، جام جم، رسالت، همشهری، و جوان بودند.

انتهای پیام/63002/ذ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول