اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین یگان‌های ویژه نیروی انتظامی:

یگان‌های ویژه در سواحل با ناهنجاری‌های اجتماعی به شدت مقابله می‌کند

جانشین یگان‌های ویژه نیروی انتظامی از تشدید اقدامات قانونی در طرح سالم‌سازی دریا خبر داد و گفت: با بکارگیری شناورها در کنترل دریا و حضور فعال یگان‌های ویژه در سواحل با هرگونه ناهنجاری‌های اجتماعی به شدت مقابله خواهیم کرد.

یگان‌های ویژه در سواحل با ناهنجاری‌های اجتماعی به شدت مقابله می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، حبیب‌الله جان‌نثاری بعدازظهر امروز در حاشیه بازدید از طرح سالم‌سازی دریا در استان‌های شمالی کشور گفت: بدپوششی و ناهنجاری‌های اجتماعی و اخلاقی یکی از معضلات و آسیب‌های اجتماعی در سواحل دریا است.

وی تصریح کرد: بروز این ناهنجاری‌ها به ناآگاهی افراد در تقلید کورکورانه از الگوهای خارجی، ارتباط با دوستان ناباب و ناتوی فرهنگی غرب علیه کشور بر می‌گردد.

جانشین فرمانده یگان‌های ویژه ناجا با اشاره به اینکه بدپوششی و ناهنجاری‌های اجتماعی در جامعه ارزش‌های انقلاب را مورد هدف قرار داده است، خاطرنشان کرد: ریشه اغلب ناهنجاری‌های اجتماعی، شبکه‌های مبتذل ماهواره‌ای و سایت‌های اینترنتی است.

وی از هم‌پاشیدگی بنیان خانواده، افزایش آمار طلاق، تضعیف حیا و عفت، اختلالات روانی و عصبی و شیوع برخی انحرافات اجتماعی در جامعه را از اثرات منفی شبکه‌های ماهواره غرب در جامعه دانست.

جان‌نثاری رعایت فرهنگ عفاف و حجاب در هر جامعه‌ای را موجب آرامش روانی و حفظ ارزش‌های انسانی دانست و گفت: رعایت حجاب اسلامی موجب کاهش زمینه گناه در جامعه می‌شود.

وی در ادامه از تشدید اقدامات قانونی در طرح سالم‌سازی دریا خبر داد و افزود: با بکارگیری شناورها در کنترل دریا و حضور فعال یگان‌های ویژه در سواحل با هرگونه ناهنجاری‌های اجتماعی به شدت مقابله خواهیم کرد.

این مقام مسئول با اشاره به حجم بالای مسافر در ایام تعطیلات تابستان و حضور آنان در طرح سالم‌سازی دریا گفت: برخی از مسافران و گردشگران با حضور در مناطق ممنوعه شنا موجب وقوع حوادث ناگوار خواهند شد.

جان‌نثاری به خانواده‌ها و مسافران هشدار داد: دریا با وجود جذابیت خطرناک نیز است، مراقب خود و فرزندان‌ باشید و بدانید در دور دست شنا کردن هنر نیست بلکه استقبال از مرگ است.

فرمانده یگان ویژه ناجای مازندران با ارائه گزارش در خصوص روند اجرای ماموریت، از آمادگی کامل یگان‌های ویژه این استان برای اجرای هرچه بهتر این طرح خبر داد.

غلامرضا اشرفی ابراز امیدواری کرد: امسال با تمام ظرفیت 338 کیلومتر ساحل استان مازندران را پوشش مناسب داده‌ایم.

انتهای پیام/2296/ق30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول