اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف همدان:

تشویق مردم به پرداخت حقوق موقوفات اولویت مبلغان باشد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان تشویق مردم به پرداخت حق و حقوق موقوفات را از اولویت مهم مبلغان در ماه مبارک رمضان بیان کرد.

تشویق مردم به پرداخت حقوق موقوفات اولویت مبلغان باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حجت‌الاسلام محمد صالحی بعد از ظهر امروز در همایش طلایه‌داران تبلیغ در مجتمع فرهنگی ابن سینا موضوع وقف را از مهمترین مسائل امروز جامعه بیان کرد و افزود: بدون استثنا تمام فقهای بزرگوار نیز بر اهمیت وقف تأکید بسیار دارند.

وی تصریح کرد: کسی که در ملک موقوفه ساکن باشد ولی حق و حقوق موقوفه را نپردازد تمام عباداتش باطل خواهد شد و این فتوای همه فقهای عالیقدر است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه همدان وجود تریبون مقدس مساجد در ایام ماه مبارک رمضان را بهترین فرصت برای تشویق مردم برای پرداخت حقوق موقوفات بیان کرد و اظهار داشت: باید این مسائل را به مردم گوشزد کرد.

وی با تأکید بر ترویج فرهنگ وقف در جامعه توسط مبلغان یادآور شد: مبلغان در شهرستان‌هایی چون کبودراهنگ، لالجین و ملایر باید بیشترین تلاش برای ترویج فرهنگ وقف و تشویق مردم برای پرداخت حقوق موقوفات را داشته باشند.

انتهای پیام/89017/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول