اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گروه اول مرحله مقدماتی

رقبای نمایندگان قم در تنیس قهرمانی کشور مشخص شدند

رقبای تنیس بازان قمی در جدول مقدماتی پیکارهای مرحله گروهی مسابقات تنیس قهرمانی مردان کشور مشخص شدند.

رقبای نمایندگان قم در تنیس قهرمانی کشور مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، با توجه به قرعه‌کشی انجام شده از سوی مسئولان برگزاری این دوره از رقابت‌ها، تنیس بازان قمی در حالی با حریفان خود به رقابت می‌پردازند که ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه در تیم قم حضور دارند.

در واقع بر اساس هماهنگی فدراسیون تنیس و مسئولان هیئت تنیس استان همدان، این پیکارها با عنوان یادواره شهید سید احمد برقعی و گرامیداشت شهیدان استان همدان و به میزبانی هیئت تنیس این استان و در حضور تنیس دوستان همدانی به انجام می‌رسد.

این در حالی است که قرعه‌کشی مسابقات تنیس گروه اول مرحله مقدماتی قهرمانی کشور یادواره شهید سید احمد برقعی و گرامیداشت شهیدان استان یک روز قبل در همدان انجام شد و تنیس بازان مدعی از امروز کار خود را برای صعود به مرحله بعد آغاز می‌کنند.

قرعه‌کشی مسابقات تنیس گروه اول مقدماتی قهرمانی کشور با حضور سید عادل برقعی ریاست هیئت تنیس همدان برگزار شد در حالی که در این مسابقات 34 تنیس باز از استان‌های قم، همدان، البرز، اصفهان، زنجان و تهران تا هجدهم تیرماه در همدان با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

این رقابت‌ها زیر نظر کمیته مسابقات سازمان لیگ تنیس کشورمان در محل آکادمی تنیس الیت همدان و به سرداوری مرتضی حسین دوست از تهران و مدیریت فرامرز سرداری مهر انجام می‌شود و تیم هیئت تنیس قم با 12 تنیسور در این پیکارها حضور دارد.

حسین نوشی‌زاده، محمدصادق خدابنده‌لو، محمدرضا خاتمی، مهرداد میرعارفی، علی صالحی، امیرحسین بادی، محمدجواد رضازاده، مرتضی قنبری، علیرضا خدابنده‌لو، سالار زندی‌فر و محمد کتابی ترکیب تیم هیئت تنیس قم را در این رقابت‌ها تشکیل می‌دهند.

بر اساس قرعه‌کشی انجام شده از سوی مسئولان برگزاری این رقابت‌ها، حسین نوشی‌زاده و محمدصادق خدابنده‌لو دو تنیس باز قم در دور نخست به یکدیگر برخورد کرده‌ و با هم رقابت می‌کنند در حالی که محمدرضا خاتمی با امیرسالار مولایی از زنجان دیدار می‌کند.

مهرداد میرعارفی سومین تنیس باز قمی است که در گام نخست به مصاف منوچهر کمالی از تهران می‌رود و علی صالحی چهارمین تنیسور قمی حاضر در این پیکارها باید در نخستین رقابت خود برابر ابراهیم خزایی از البرز قرار بگیرد.

نکته جالب این است که یک بار دیگر در مرحله نخست تنیس بازان قمی به یکدیگر برخورد کرده‌اند و بر اساس قرعه‌کشی امیرحسین بادی و محمدجواد رضازاده دو تنیسور قمی به مصاف هم می‌روند، ضمن اینکه مرتضی قنبری از قم باید با امیر میراسماعیلی از همدان دیدار کند.

علیرضا خدابنده‌لو از هیئت تنیس استان قم با شهاب موسویان از تهران مسابقه می‌دهد و محمد کتابی دیگر نماینده تنیس قم برابر فواد عطایی از زنجان صف آرایی می‌کند و البته سالار زندی‌فر آخرین تنیسور قمی است که در گام نخست با قرعه استراحت رو به رو شده است.

انتهای پیام/78002/و40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول