اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خوزستان خبر داد

افتتاح 888 واحد مسکن مهر هندیجان در آینده‌ای نزدیک

معاون عمرانی استاندار خوزستان از افتتاح 888 واحد مسکن مهر شهرستان هندیجان در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

افتتاح 888 واحد مسکن مهر هندیجان در آینده‌ای نزدیک

محسن پویا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار کرد: تعداد 888 واحد مسکن مهر در آینده‌ای نزدیک در شهرستان هندیجان افتتاح می‌شود.

وی افزود: از مجموع این تعداد مسکن مهر، 510 واحد مربوط به هندیجان شمالی و 376 واحد در هندیجان جنوبی به بهره‌برداری خواهد رسید.

معاون عمرانی استاندار خوزستان تصریح کرد: در مجموع تعداد یک هزار و 875 واحد مسکن مهر در شهرستان هندیجان در دستور کار ساخت قرار دارد که همه این واحدها تا پایان سال 92 به بهره‌برداری خواهند رسید.

وی بیان کرد: زیرساخت‌ها در سایت مسکن مهر شهرستان هندیجان به پایان رسیده است و مراحل گازرسانی، فاضلاب و آب نیز تکمیل شده است.

پویا در ادامه گفت: همه تلاش خود را برای ارتقای خدمت‌رسانی به هم‌استانی‌هایمان به‌کار بسته‌ایم و با توجه به سفر روز گذشته معاون اول رئیس جمهور و هیئت همراه وی به استان خوزستان و افتتاح 8 هزار واحد مسکن، بهره‌برداری از سایر واحدها را پیگیری خواهیم کرد.

وی در پایان خواستار همکاری مضاعف متقاضیان مسکن در استان و اعضای تعاونی‌های مسکن مهر شد و عنوان کرد: اعضای تعاونی‌ها در صورت پرداخت سهم آورده، زودتر صاحبخانه می‌شوند.

انتهای پیام/72001/ر20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول