اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان‌شرقی:

بهره‌مندی از منابع مالی خارجی و بخش خصوصی اجرای طرح‌ها را تضمین می‌کند

استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: بهره‌مندی از منابع مالی خارجی و منابع بخش خصوصی روند اجرایی طرح‌های مهم و زیربنایی را تضمین می‌کند و سرعت اجرای طرح‌ها را افزایش می‌دهد.

بهره‌مندی از منابع مالی خارجی و بخش خصوصی اجرای طرح‌ها را تضمین می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، احمد علیرضابیگی ظهر امروز در دیدار با نماینده بانک توسعه اسلامی، نشان دادن تصویری واقعی از فضای سیاسی و اجتماعی جمهوری اسلامی و اثبات بی‌اساس بودن تبلیغات دروغین غرب علیه ملت ایران را یکی از اهداف عمده برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری دانست.

وی اظهار کرد: به دست آوردن اطلاعات در خصوص طرح‌های سرمایه‌گذاری و تصمیم‌گیری در خصوص آنها با وجود شرکت‌های مشاور قدرتمند، برای سرمایه‌گذاران بسیار راحت است، با این حال آنها به اطلاعات رسمی اکتفا نمی‌کنند و با تمام محاسبات، ترجیح می‌دهند در فضای شهر و استانی که قصد سرمایه‌گذاری دارند قرار بگیرند و همراهی سیاسی و اجتماعی را با جریان سرمایه‌گذاری ارزیابی کنند.

وی با بیان این که برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری بیشتر برای نشان دادن تصویر واقعی از فضای کشور و فراهم کردن بستر مناسب برای جذب سرمایه‌گذاری است، افزود: شرکت‌کنندگان در این همایش دیدند که واقعیت، با آن‌چه تبلیغ می‌شود تفاوت دارد.

بیگی با اشاره به برگزاری همایش پیاده‌روی همگانی در تبریز و حضور تعدادی از میهمانان همایش سرمایه‌گذاری در این برنامه ورزشی، گفت: این همایش تصویر زیبایی از نشاط و سرزندگی مردم تبریز را نشان داد که برای بسیاری از میهمانان خارجی قابل باور نبود و آنها اذعان داشتند که فضای ایران در رسانه‌های غربی به شدت امنیتی توصیف می‌شود.

استاندار آذربایجان‌شرقی همچنین به حضور ایرانیان مقیم خارج از کشور در همایش سرمایه‌گذاری اشاره کرد و افزود: این حضور به واسطه ارتباطات گسترده صورت گرفته و ما پاسخ مثبتی از این روابط گرفته‌ایم.

وی در ادامه با قدردانی از مساعدت‌های بانک توسعه اسلامی در اجرای پروژه‌های عمرانی استان، تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی استان با برآورد پروژه‌های مورد نیاز و تعیین اولویت‌بندی و اعلام آنها به وزارتخانه‌های مربوطه، امکان بهره‌مندی بیشتر از تسهیلات بانک توسعه اسلامی را فراهم کنند.

بیگی افزود: بهره‌مندی از منابع مالی خارجی و منابع بخش خصوصی روند اجرایی طرح‌های مهم و زیربنایی را تضمین می‌کند و سرعت اجرای طرح‌ها را افزایش می‌دهد. 

انتهای پیام/60002/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول