اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مرکز بستر درمانی لوداب فردا افتتاح می‌شود

مهری که ماندگار خواهد شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: فردا و طی مراسمی با حضور مسئولان استانی مرکز بستر درمانی 10 تختخوابی لوداب افتتاح می‌شود.

مهری که ماندگار خواهد شد

حسام‌الدین نبوی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج به خدمات دولت‌های نهم و دهم در زمینه گسترش و تکمیل زیرساخت‌های بهداشتی در کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و اظهار داشت: خدمات بزرگ و ارزنده‌ای در این دوره انجام شد که استان ما از آن بی‌نصیب نبود.

وی از افتتاح هشتمین بستر درمانی 10 تختخوابی در این استان خبر داد و گفت: مرکز بستر درمانی لوداب آخرین پروژه از این مراکز درمانی خواهد بود که فردا با حضور مسئولان استانی رسماً افتتاح می‌شود و به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: مرکز بستر درمانی شهر گراب در بخش لوداب علاوه بر این‌که به مداوای سرپایی بیماران این منطقه می‌پردازد خواهد توانست با دارا بودن 10 تخت بیمارستانی در حد بستری خدمات‌رسانی کند.

نبوی‌زاده تصریح کرد: مردم نباید این مرکز را یک بیمارستان برای بستری شدن بیماران تلقی کنند بلکه در مواقع ضروری قادر به انجام این کار خواهد بود.

این مسئول، مرکز بستر درمانی را یک بخش شبانه‌روزی درجه یک ذکر کرد و گفت: در تمام شهرهای کوچک استان از جمله چرام، قلعه‌رئیسی، دنا و باشت و سی‌سخت چنین مراکزی که جزو پروژه‌های مهر ماندگار بوده به بهره‌برداری رسیده و این هشتمین مرکز بستر درمانی استان به شمار می‌رود.

گفتنی است، این پروژه فردا 9 صبح در منطقه لوداب و شهر گراب با حضور مسئولان از جمله زارعی نماینده بویراحمد و دنا به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/2571/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول