اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر موسسه فرهنگی قرآن و عترت خلخال:

آزمون ورودی تربیت معلم روخوانی و روان‌خوانی در خلخال برگزار شد

مدیر موسسه فرهنگی قرآن و عترت شهرستان خلخال گفت: آزمون ورودی تربیت معلم در رشته روخوانی و روان‌خوانی قرآن در شهرستان خلخال برگزار شد.

آزمون ورودی تربیت معلم روخوانی و روان‌خوانی در خلخال برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیر موسسه فرهنگی قرآن و عترت شهرستان خلخال ظهر امروز در جریان بازدید از حوزه برگزاری آزمون ورودی تربیت معلم روخوانی و روان‌خوانی شهرستان خلخال اظهار داشت: طبق مجوز اخذ شده از معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی این آزمون با شرکت 150 نفر از خواهران واجد شرایط و علاقمند به مربیگری روخوانی و روان‌خوانی قرآن در حال برگزاری است.

حجت‌الاسلام سید عدنان صادقی یادآور شد: دوره تربیت معلم تخصصی روخوانی و روان‌خوانی بعد از ماه مبارک رمضان با 70 ساعت آموزش و 40 ساعت کارورزی شامل دروس روش تدریس، رسم‌المصحف، آشنایی با کتب قرآنی وزارت آموزش و پرورش کار خود را ادامه خواهد داد.

مدیر موسسه فرهنگی قرآن و عترت شهرستان خلخال از بهره‌گیری موسسه فرهنگی قرآن و عترت از مربیان کشوری قرآنی در تخصص روخوانی و روان‌خوانی در زمینه آموزش یاد کرد و افزود: برای بهره‌گیری بیشتر مربیان روخوانی و روان‌خوانی 34 ساعت برنامه تدریس برنامه‌ریزی شده است.

صادقی در خصوص گواهی پایان دوره برای شرکت‌کنندگان در آزمون تخصصی تربیت معلم روخوانی و روان‌خوانی نیز تصریح کرد: پس از اتمام آزمون پایان دوره برای حائزان نمرات بالای 14 در تمام دروس و معدل بالای 15 گواهینامه تربیت معلم تخصصی در رشته روخوانی و روان‌خوانی صادر خواهد شد.

این مسئول گفت: مربیان دارای گواهی پایان دوره در شهرستان خلخال، کوثر و شهرهای هشتجین و کلور و روستاهای تابعه به امر آموزش عمومی روخوانی و روان‌خوانی قرآن خواهند پرداخت.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این آزمون ظهر امروز در نمازخانه مدرسه علی بن ابیطالب (ع) شهرستان خلخال با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خلخال و موسسه فرهنگی قرآن و عترت شهرستان خلخال برگزار شد.

انتهای پیام/62008/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول