اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با نخستین روز از ماه مبارک رمضان

طرح مفتاح‌الجنه در استان مرکزی اجرا می‌شود

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان مرکزی از اجرای طرح مفتاح‌الجنه همزمان با نخستین روز از ماه مبارک رمضان خبر داد.

طرح مفتاح‌الجنه در استان مرکزی اجرا می‌شود

محسن ولیئی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: طبق روال سال‌های گذشته کمیته امداد امام خمینی استان در ماه رمضان امسال نیز طرح مفتاح‌الجنه را با هدف دلجویی از خانواده‌‌های نیازمند به مرحله اجرا در خواهد آورد.

وی تصریح کرد: تکریم فقرا و نیازمندان، ایجاد زمینه لازم برای هم‌نشینی و مصاحبت با فقرا برای خیرین، مسئولان و آشنایی بیشتر آن‌ها با زندگی افراد تهی‌دست، ایجاد حس همدلی در بین اقشار مختلف جامعه و تحکیم روابط عاطفی با آن‌ها، آشنایی با نظرات و پیشنهادات مسئولان و سنجش اثر بخشی خدمات کمیته امداد امام خمینی، جلب کمک‌ها برای رفع و کاهش مشکلات فقرا به‌ویژه مددجویان تحت حمایت از اهداف طرح مفتاح‌الجنه به شمار می‌رود.

مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی با تأکید بر این‌که یکی از جلوه‌های پر خیر و برکت ارتباطات اجتماعی هم‌نشینی با فقرا و مساکین به‌ویژه در ماه مبارک رمضان است، ادامه داد: در این طرح مسئولان کمیته امداد به همراه دیگر مسئولان استانی هر شب با حضور در خانه مددجویان در کنار آنان افطار می‌کنند.

ولیئی تأکید کرد: طرح مفتاح‌الجنه با هدف تمسک به سیره و رفتار علوی مولای متقیان امام علی (ع) و فراهم کردن فرصت لازم برای خیرین نیکوکار به منظور کمک به نیازمندان و ایتام در ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از برپایی نمایشگاه‌‌‌ دستاوردهای مددجویان خبر داد و گفت: این نمایشگاه‌ها از نیمه دوم ماه رمضان در شهرستان‌های سراسر استان برپا می‌شوند که در آن محصولات تولیدی مددجویان به معرض فروش گذاشته می‌شود.

انتهای پیام/87003/م20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول