اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان عنوان کرد

ارائه کمک‌های اولیه در حوادث به مردم توسط دانشجویان هلال احمر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان از ارائه کمک‌های اولیه در حوادث به مردم آسیب‌دیده توسط دانشجویان این سازمان خبر داد.

ارائه کمک‌های اولیه در حوادث به مردم توسط دانشجویان هلال احمر

حسن خدابنده‌لو در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: کوشش برای برقراری صلح و دوستی، تامین احترام انسان‌ها و تلاش برای تسکین آلام بشری یکی از ویژگی‌های بارز کانون‌های دانشجویی این سازمان است.

وی حمایت از سلامت و زندگی انسان‌ها، آمادگی و توانمندی برای امداد و نجات در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور را از اهداف این سازمان عنوان کرد.

مدیرعامل جمعیت جوانان هلال احمر تاکید کرد: با توجه به فعالیت‌های گسترده علمی، فرهنگی و آموزشی کانون‌ها در سطح دانشگاه‌ها و تقویت کانون‌های دانشجویی هلال احمر یکی از مهم‌ترین اولویت اصلی حوزه جوانان  است.

وی در خصوص این که کانون‌های دانشجویی مشابه پایگاه‌های آموزشی، فرهنگی و علمی در این سازمان است، اظهار کرد: جایگاه این کانون‌ها از فعالیت و حرکت‌های موثر و مفید دانشجویان سختکوش و فعال است.

به گفته خدابنده‌لو، هدف این کانون دانشجویی تحقق اهداف عالیه این سازمان در خصوص خدمت‌رسانی به عموم جامعه است.

مدیرعامل هلال احمر کردستان برخورداری از روابط عمومی مطلوب در خصوص ارتباط با دانشجویان و مدیران، برنامه ریزی دقیق و شناخت از فضای علمی و آموزشی دانشگاه را خواسته خود از دبیران کانون‌های دانشجویی عنوان و تصریح کرد: با استفاده از خلاقیت‌ها می‌توان برنامه‌های مناسبی در راستای اهداف جمعیت توسط این کانون‌ها اجرا کرد.

خدابنده‌لو در پایان با اشاره به قدردانی دبیران کانون‌های دانشجویی از مدیریت هلال احمر استان به دلیل توجه ویژه به این کانون‌ها خاطرنشان کرد: همچنین طی جلسه‌ای این افراد با بیان مشکلات کانون‌ها به ارائه راه کارهای خود به منظور حل این مشکلات پرداختند.

 انتهای پیام/79016/س30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول