اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کردستان اعلام کرد

معرفی 870 میلیارد تومان پروژه در کردستان

معاون توسعه و برنامه‌ریزی استاندار کردستان از معرفی 870 میلیارد تومان پروژه از سوی دستگاه‌های اجرایی استان برای سال جاری در این استان خبر داد.

معرفی 870 میلیارد تومان پروژه در کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ارسلان ازهاری شنبه ‌شب در سومین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان در سنندج بعد از تشریح قانون بودجه سال 92، به بیان مواردی در این خصوص پرداخت و اظهار داشت: هنوز اعتبارات استان ابلاغ نشده اما مقدمات این کار فراهم شده است.

وی تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی استان تا زمان ابلاغ اعتبارات استان اطلاعات مواردی که به عنوان ظرفیت قانون بودجه تعیین شده را به شورای برنامه ریزی استان ارسال کنند.

این مسئول افزود: یکی از این ظرفیت‌ها مربوط به آموزش و پرورش در خصوص خیرین مدرسه‌ساز است که قانون‌گذار این اجازه را داده که بخشی از اعتبارات عمرانی را بابت تفاوت سود و کارمزد به خیرین پرداخت کنیم.

معاون توسعه و برنامه‌ریزی استاندار کردستان با بیان اینکه مسئولان آموزش و پرورش استان‌ها می‌توانند اموال این اداره‌کل را برای احکام صادره و یا پروژه‌های نیمه‌تمام به فروش برسانند، از مسئولان آموزش و پرورش استان خواست این مورد را جزو برنامه‌های خود قرار دهند و آن را عملیاتی کنند.

ازهاری عنوان کرد: در رابطه با تخصیص طرح‌های ملی که کاهش تخصیص را تا سقف 10 درصد اجازه اضافه کردن به طرح‌هایی که در سال جاری تمام می‌شوند داده‌اند، به ضرر کردستان است.

وی از نمایندگان استان در مجلس خواست مورد ذکر شده را با رایزنی و در قالب طرحی اصلاح کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: پروژه‌های ملی سال 90 که در 91 ملی استانی شدند قرار شده امسال دوباره ملی شوند که مبادله موافقت‌نامه در این رابطه نیازمند طی کردن سیکل زمانی طولانی‌تری است که باید اصلاح شود.

معاون توسعه و برنامه‌ریزی استاندار کردستان در ارتباط با پروژه‌های امسال در استان گفت: 870 میلیارد تومان پروژه از سوی دستگاه‌های اجرایی استان معرفی شده است.

ازهاری متذکر شد: از تعداد پروژه‌های معرفی شده، 540 میلیارد تومان پروژه تکمیلی، 179 میلیارد تومان پروژه مستمر و 153 میلیارد تومان نیز پروژه کیفی هستند.

وی در پایان اذعان داشت: با توجه به محدودیت اعتباری اولویت استان اجرای پروژه‌های نیمه‌تمام به ویژه پروژه‌هایی که امسال به اتمام می‌رسد، است.

انتهای پیام/79003/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول