اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار قم:

پروژه پیامبر اعظم به جرأت بزرگترین پروژه یک قرن اخیر قم است

شهردار قم گفت: به جرأت می‌توان پروژه معنوی حرم ـ جمکران را یکی از مهمترین و بزرگترین پروژه‌های یک قرن اخیر در شهر مقدس قم دانست.

پروژه پیامبر اعظم به جرأت بزرگترین پروژه یک قرن اخیر قم است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محمد دلبری پنجشنبه شب در مراسم افتتاح بلوار پیامبر اعظم که با حضور رئیس‌جمهور برگزار شد، اظهار کرد: در راستای فرمایشات و منویات حضرت آقا در سال‌های اخیر با عنایت و توجه دولت نهم و دهم در این استان و همچنین با همت بلند و تلاش‌های خستگی ناپذیر مدیران استان و مدیریت شهری، پروژه‌های مهم و بزرگی همچون انتقال آب شیرین، اجرای پروژه‌های بهسازی و عمرانی ضلع شرقی و غربی حرم مطهر حضرت معصومه (س)، ساخت زیرگذرها و روگذرها و تقاطع‌های غیر همسطح به همراه ده‌ها طرح و پروژه دیگر به منظور خدمت‌رسانی هر چه بیشتر به مجاوران و زائران به سرانجام رسیده است.

وی با اشاره به اجرای انبوهی از پروژه‌های مهم عمرانی، نظیر مترو، منوریل، مجموعه پل‌های جمهوری اسلامی، تقاطع سه سطح 9 دی، پانزده خرداد، شهید کاظمی، آیت‌الله بهاء‌الدینی، انتقال آب از ورامین و ... گفت: این پروژه‌ها با وجود محدودیت‌های موجود با سرعت و جدیت در حال پیگیری و اجرا هستند.

شهردار قم بیان کرد: استان قم با همدلی و همراهی خدمتگزاران مردم و دست‌اندرکاران نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌رود تا به آرمان‌های والایش که همان پیشرفت، آبادانی و در نهایت تحقق جهان شهر شیعی است نایل آید.

وی ادامه داد: در کنار تمام این فعالیت‌ها پروژه عظیم و فراملی بلوار پیامبر اعظم (ص)(حرم ـ جمکران) را می‌توان به جرأت گل سر سبد عرصه خدمت نامید. خدمتی ماندگار و مستمر که متأسفانه به دلایل مختلف سالیان متمادی ناتمام مانده بود. اما با الطاف الهی و با عنایت خاصه حضرت ولی عصر(عج) و کریمه اهل بیت حضرت معصومه (س) این پروژه پس از گذشت حدود 18 سال انتظار امروز در این ایام مبارک به بهره‌برداری رسیده و پذیرای قدوم مبارک زائرین عزیز است.

دلبری تصریح کرد: به جرأت می‌توان گفت پروژه معنوی حرم – جمکران یکی از مهمترین و بزرگترین پروژه‌های یک قرن اخیر در شهر مقدس قم است. البته افتتاح این پروژه، پایان بخشی از عملیات و شروع بخشی دیگر است که از اهمیت بسیار بیشتری برخوردار است.

شهردار قم بیان داشت: طرح اتصال و راه مواصلاتی حرم مطهر حضرت معصومه(س) به مسجد مقدس جمکران توانسته است گره‌گشای بسیاری از مشکلات و بر طرف کننده انبوهی از دغدغه‌های مردم عزیز و مسئولین محترم بوده و جاذبه‌ای موثر برای آسایش زائرین و مجاورین آن حضرت باشد.

وی با تقدیر از رئیس‌جمهور به دلیل مساعدت ویژه در کارگروه توسعه و عمران به دلیل بخشودگی اصل و فرع اوراق مشارکت گفت: درخواست داریم نسبت به نامگذاری 16 اسفند ماه به عنوان روز ملی پاکبان به منظور پاسداشت و بزرگداشت زحمات و خدمات ارزنده کارگران شهرداری که همه روز محیطی پاکیزه را برای شهروندان فراهم می‌آورند از سوی دولت موافقت لازم به عمل آید.

وی تصریح کرد: به روح بلند و ملکوتی حضرت آیت‌الله بهجت (رحمة‌الله علیه) که پیشگام در واگذاری منزل خود که در مسیر این طرح معنوی بودند درود می‌فرستم و امید دارم زائرین و مجاورینی که این مسیر آیینی قدم گذاشته و قصد زیارت می‌کنند برای همه کسانی که به نحوی در به ثمر رسیدن این پروژه نقشی داشته دعاگو باشند.

انتهای پیام/2258/ی40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول