اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر خبر داد

خدمات‌رسانی 35 مرکز درمانی صنعت نفت در استان بوشهر

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر از خدمات‌رسانی 35 مرکز درمانی و بیمارستان بهداشت و درمان صنعت نفت در استان بوشهر خبر داد.

خدمات‌رسانی 35 مرکز درمانی صنعت نفت در استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، مهرداد حسین‌زاده شنبه شب در آیین برگزاری دوره‌های آموزشی اصلاح سبک زندگی در جم اظهار داشت: بهداشت و درمان صنعت نفت بیشترین و باکیفیت‌ترین خدمات را به مردم بومی و کارکنان صنعت نفت ارائه می‌دهد که این خدمات در نوع خود بی‌نظیر است.

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر از خدمات‌رسانی 35 مرکز درمانی و بیمارستان بهداشت و درمان صنعت نفت در استان بوشهر خبر داد و خاطر نشان کرد: خدمات‌رسانی با امکانات و تجهیزات پیشرفته موجبات رضایت خاطر شهروندان شده است.

وی با اشاره به برگزاری کلاس آموزشی«سلامتی و اصلاح سبک زندگی» در شرکت پتروشیمی جم ابراز داشت: به منظور ارتقای سطح سلامتی پرسنل شرکت‌های پتروشیمی منطقه و بنا به درخواست شورای سلامت و مسئولان شرکت پتروشیمی جم و با همکاری مرکز سلامت کار پتروشیمی‌های منطقه پارس جنوبی یک دوره کلاس آموزشی در ارتباط با سلامتی و اصلاح سبک زندگی توسط دکتر رضا حافظی از پزشکان بهداشت و درمان نفت بوشهر در پتروشیمی جم برگزار شده است.

حسین‌زاده تصریح کرد: مدرس این دوره، مفاهیمی چون تعریف سلامتی از دیدگاه WHO، فاکتورهای مؤثر بر سلامتی، تغذیه سالم – انسان سالم، چاقی و اضافه وزن با فشار خون و بیماری‌های قلبی – عروقی و نیز کبد چرب را برای شرکت‌کنندگان مورد بحث قرار داد.

مدرس این دوره نیز گفت: ارتقای سلامتی باعث افزایش بهره‌وری نیروی انسانی و لزوم توجه سازمان‌ها به مقوله سلامت و اختصاص بودجه مناسب می‌شود.

رضا حافظی افزود: تلاش برای بهبود کیفیت خدمات بهداشتی و درمانی از اولویت‌های این دوره‌های آموزشی است.

وی بر لزوم حمایت از کارهای تحقیقاتی و پژوهشی در این مجموعه تاکید کرد.

انتهای پیام/2451/ط20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول