اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‌زمان با ماه مبارک رمضان

1217 روحانی مبلغ به مناطق مختلف قزوین اعزام می‌شوند

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: امسال از نوزدهم تیر ماه جاری یک هزار و 217 روحانی مبلغ در ماه مبارک رمضان به مناطق مختلف استان قزوین اعزام می‌شوند.

1217 روحانی مبلغ به مناطق مختلف قزوین اعزام می‌شوند

حجت‌الاسلام عباس نظری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: امسال یک‌هزار و 217 روحانی مبلغ اعم از خواهران و برادران در ماه مبارک رمضان با هدف تبلیغ و ترویج معارف دین اسلام به مناطق مختلف استان قزوین اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه روحانیون مبلغ دینی امسال در تاریخ نوزدهم تیر ماه به مناطق مختلف استان قزوین اعزام می‌شوند، اذعان داشت: آنان به مدت یک ماه در این مناطق مستقر می‌شوند.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین با اشاره به اینکه سال گذشته به مناسبت ماه مبارک رمضان یک‌هزار روحانی مبلغ به مناطق مختلف استان قزوین اعزام شدند، ابراز داشت: امسال این آمار با بیش از 20 درصد افزایش به یک‌هزار و 217 نفر رسیده است.

این مسئول افزود: یک‌هزار و 217 روحانی مبلغ از سوی دفتر حوزه علمیه، طرح هجرت بسیج سازندگی و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم و تبلیغات اسلامی استان قزوین معرفی شدند که به مناسبت ماه مبارک رمضان به تفکیک شهرستان‌ها در مناطق مختلف استان قزوین اعزام می‌شوند.

نظری با اشاره به اینکه امسال روحانیون مبلغ در ماه مبارک رمضان با اجرای 20 برنامه به مناطق مختلف استان قزوین اعزام می‌شوند، اظهار داشت: سخنرانی‌های دینی و مذهبی در مساجد، آموزش صحیح قرائت قرآن کریم و نماز، احیای شب‌های قدر در نوزدهم، بیستم و بیست و یکم این ماه مبارک و اقامه نماز عید سعید فطر از جمله این برنامه‌ها است.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین ادامه داد: بیان احکام شرعی، برگزاری جلسات پرسش‌ و پاسخ، توجه به یتیمان و نیازمندان و اقامه فریضه دینی نماز سه‌گانه در صبح، ظهر و شب در مساجد مناطق مختلف استان قزوین از دیگر برنامه‌های مذهبی این روحانیون مبلغ در ماه مبارک رمضان است.

وی با اشاره به اینکه ماه مبارک رمضان با اوقات فراغت تابستانی کودکان، نوجوانان و جوانان هم‌زمان شده است، بیان کرد: روحانیون مبلغ به تناسب سنی برنامه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و آموزشی را برای آنان برگزار می‌کند.

این مسئول با بیان اینکه اداره کل تبلیغات اسلامی قزوین هر سال در مناسبت‌های مختلف دینی و ملی روحانیون مبلغ را به مناطق مختلف استان‌ قزوین اعزام می‌کند، یادآور شد: ماه مبارک رمضان و دهه اول محرم از جمله مهم‌ترین این مناسبت‌ها است که با هدف ترویج دین اسلام به این مناطق اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/77009/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول