اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شهر لامرد صورت گرفت

راه‌اندازی دفتر جدید خبری خبرگزاری فارس در جنوب استان فارس

با حضور مدیرکل استان‌های خبرگزاری فارس و سرپرست این خبرگزاری در استان فارس، دفتر خبری خبرگزاری فارس در جنوب استان فارس در شهر لامرد راه‌اندازی شد.

راه‌اندازی دفتر جدید خبری خبرگزاری فارس در جنوب استان فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از لامرد، مدیرکل استان‌های خبرگزاری فارس عصر پنجشنبه در آیین بهره‌برداری از دفتر خبرگزاری فارس در جنوب استان فارس که در شهر لامرد راه‌اندازی شد، اظهار داشت: مهم‌ترین استراتژی این رسانه مردمی و ولایتمدار، گسترش دفاتر نمایندگی در سراسر کشور و انعکاس خبرها از تمام نقاط ایران است.

حسن کربلایی از راه‌اندازی نخستین سایت استانی خبرگزاری فارس در مشهدالرضا (ع) در آینده‌ای نزدیک خبر داد و افزود: طی یک سال آینده نیز 35 سایت این خبرگزاری در استان‌های دیگر راه‌اندازی می‌شود.

مدیرکل استان‌های خبرگزاری فارس اضافه کرد: این رسانه فراگیر در راستای تنویر افکار عمومی، با انتشار اخبار گوناگون سعی در اطلاع رسانی شفاف دارد.

در ادامه سرپرست دفتر نمایندگی خبرگزاری فارس در استان فارس ابراز داشت: نگاه ما در خبرگزاری فارس در سطح این استان بخشی‌نگری نیست و تمام نقاط فارس برای ما مهم و مردم خونگرم و مهربان این دیار عزیز و دوست‌داشتنی هستند.

عزیزالله قهرمانی با اشاره به اینکه شعار محوری و فراگیر این رسانه تاثیرگذار، «فارس فرزند ایران اسلامی است» و تمام کشور را در جغرافیای بزرگی به‌نام ایران سرافراز اسلامی می‌نگرد، اضافه کرد: ما نیز نقاط مختلف جنوبی فارس را به طور یکسان محق می‌دانیم و معتقدیم دیدگاه‌های متعصبانه و بخشی‌نگرانه حاصلی جز ضربه و صدمه زدن به منطقه در بر نداشته و ندارد.

سرپرست دفتر نمایندگی خبرگزاری فارس در استان فارس تصریح کرد: تعامل خوب مسئولان در تمام نقاط جنوبی فارس با این رسانه تاثیرگذار و پرمخاطب موجب ارتقای سطح منطقه می‌شود و بیشتر از هر عاملی می‌تواند رشد و بالندگی، تعالی و ترقی، امنیت و آرامش را برای مردم ولایت‌مدار جنوب فارس به ارمغان بیاورد.

قهرمانی بیان داشت: لامرد در گذشته یکی از مناطق بسیار محروم این استان و محلی برای تبعید افراد انقلابی پیش از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی بود که با تلاش‌های خستگی‌ناپذیر مرحوم حیاتی نماینده پیشین این شهرستان در مجلس و به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، امروز شاهد رشد و پیشرفت روزافزون در این منطقه هستیم.

فرماندار لامرد نیز در این آیین با تقدیر از محرومیت‌زدایی از چهره این شهرستان توسط دولت در سال‌‌های اخیر، طی سخنانی گفت: امروز لامرد با گذشته آن قابل مقایسه نیست چرا که به برکت نظام جمهوری اسلامی شاهد رشد و ترقی در تمام ابعاد زیرساختی و آموزشی هستیم.

محمود صفری تصریح کرد: در شهرستان لامرد با 9 دانشگاه و 8 هزار دانشجو، 50 چاه گاز، فرودگاه بین‌المللی، نزدیکی به منطقه پارس جنوبی و دریا بستر مناسبی برای سرمایه‌گذاری در آن فراهم شده است.

وی با اشاره به اینکه رسانه‌ نقش مهمی در انعکاس فعالیت‌ها و پیشرفت‌های منطقه دارد، افزود: با راه‌اندازی دفتر خبری خبرگزاری فارس در لامرد شاهد تحول و دگرگونی در انعکاس ظرفیت‌های فراوان این شهرستان خواهیم بود.

فرماندار لامرد همچنین از تلاش‌های نماینده این شهرستان در مجلس شورای اسلامی، به خاطر همکاری و مساعدت در راه‌اندازی دفتر خبری خبرگزاری فارس در جنوب این استان تقدیر کرد.

در ادامه فرمانده سپاه شهرستان لامرد نیز در سخنانی گفت: خبرگزاری فارس در انعکاس اخبار، تحلیل‌ها و تنویر افکار عمومی نقش اساسی و بی‌بدیلی داشته است.

محمد زائری‌نژاد خاطرنشان کرد: ایجاد وحدت، انسجام و ترویج روحیه بسیجی در متن زندگی جامعه از رویکردهای خبرگزاری فارس است.

همچنین حجت‌الاسلام احمد باقری‌نیا امام جمعه علامرودشت لامرد در این آیین در سخنانی بیان داشت: افتخار می‌کنم که به عنوان خبرنگار افتخاری این رسانه مردمی و ولایتمدار، خبر انتقال گلدسته مرقد مطهر امام حسین (ع) را به این شهرستان به اطلاع اقشار مختلف جامعه برسانم.

در این آیین همچنین پیام مدیرعامل خبرگزاری فارس توسط مدیرکل استان‌های این خبرگزاری قرائت شد.

سید نظام موسوی در این پیام به سیاست‌های کلی این خبرگزاری اشاره و از اینکه دفتر خبری این خبرگزاری در جنوب استان فارس راه‌اندازی شده، ابراز خرسندی و امیدواری کرده است.

وی در پیام خود، همچنین با تقدیر از سرپرست خبرگزاری فارس در استان فارس، خواستار تعامل روزافزون مسئولان منطقه با دفتر خبری این رسانه در جنوب این استان شده است.

در پایان این مراسم محسن نیدانی به عنوان نماینده خبری این خبرگزاری در جنوب فارس، توسط سرپرست این رسانه در استان، به حاضران معرفی شد.

قهرمانی خواستار تعامل و همکاری مسئولان منطقه جنوب فارس با این دفتر خبری مستقر در شهر لامرد شد و اذعان داشت: این دفتر مانند دیگر دفاتر خبری در سایر شهرستان‌های فارس، زیر نظر سرپرستی این استان به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

انتهای پیام/‌2448/ن40/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول