اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار البرز خبر داد

حضور پژوهشگران البرزی در چهارمین جشنواره ملی علم تا عمل

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار البرز گفت: چهارمین جشنواره ملی علم تا عمل با حضور پژوهشگران البرزی و با ارائه 60 طرح پژوهشی توسط پژوهشگران این استان برگزار می‌شود.

حضور پژوهشگران البرزی در چهارمین جشنواره ملی علم تا عمل

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از اداره کل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی استانداری البرز، هادی ذاکری جهش صعودی و ارتقای رتبه علمی استان در اولین حضور در این جشنواره را مطلوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: استان البرز برای دومین سال متوالی با تجربه‌ای غنی در جشنواره ملی (علم تا عمل) حاضر خواهد شد.

وی ضمن مثبت ارزیابی کردن عملکرد استان البرز در دوره پیشین این جشنواره افزود: البرز دوره گذشته در گروه دوم علمی در جشنواره علم و عمل حاضر شد و به جهت عملکرد مثبت و جایگاه علمی که در طول این مدت کسب کرد، امسال در گروه اول در کنار سایر استان‌های همطراز حضور علمی خواهد داشت.

*افزایش سهمیه البرز در چهارمین جشنواره علم تا عمل

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار البرز در ادامه ارتقای جایگاه علمی استان را موجب افزایش میزان سهمیه این دوره از جشنواره ذکر کرد و یادآور شد: سهمیه اختصاص یافته البرز در دوره قبل 40 طرح پژوهشی بود و در چهارمین دوره‌ای که به زودی به برگزاری آن نزدیک می‌شویم پژوهشگران البرزی با 60 طرح پژوهشی امکان مانور علمی بیشتری خواهند داشت.

*البرز همطراز با استان‌های برتر علمی کشور به پیش می‌تازد

ذاکری در ادامه با اشاره به پتانسیل علمی بالا و استقرار مراکز متعدد تحقیقاتی و پژوهشی در این استان بیان کرد: پژوهشگران استان البرز در چهارمین جشنواره ملی علم تا عمل هم‌ ردیف با کلانشهرهایی همچون تبریز، شیراز و اهواز در عرصه تحقیق و پژوهش حضور علمی خواهد داشت و پیش‌بینی می‌شود این استان در جشنواره بعدی هم راستا با استان‌های خراسان‌رضوی و تهران وارد رقابت علمی شود.

*ضرورت بهره‌مندی از خرد جمعی و مشارکت عمومی

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری البرز در ادامه بر ضرورت مشارکت تمامی دستگاه‌های استانی برای حضور در این جشنواره تأکید کرد و اظهار داشت: از تمامی دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی انتظار می‌رود با حداکثر ظرفیت‌ها و توانمندی‌های خود در امر برگزاری این جشنواره مشارکت داشته باشند.

*لزوم نقش‌آفرینی رسانه‌ها  در دعوت از پژوهشگران علمی استان

وی همچنین بر ضرورت مشارکت رسانه‌ها و اطلاع‌رسانی جامع به منظور آگاهی‌بخشی از برگزاری این جشنواره تأکید کرد و گفت: به همین منظور رسانه‌ها باید در راستای وظایف ذاتی خود در امر اطلاع‌رسانی اهتمام ورزند و زمینه ترغیب و تشویق پژوهشگران را جهت حضور در این جشنواره فراهم سازند.

گفتنی است: مدیرکل دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری البرز به عنوان دبیر کارگروه پژوهش، فناوری و تحول اداری مسئولیت رصد فعالیت‌ها و دریافت گزارش مستمر از اقدامات دبیرخانه این جشنواره را عهده‌دار شد.

همچنین رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان البرز نیز به عنوان دبیر جشنواره انتخاب و محل اصلی دبیرخانه چهارمین جشنواره علم تا عمل نیز در محل جهاد دانشگاهی استان تعیین شد.

چهارمین جشنواره و نمایشگاه ملی علم تا عمل، شهریورماه سال‌جاری در مصلای بزرگ امام خمینی تهران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/2302/ر/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول