اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در خوزستان:

ایران در رده 18 حوزه اقتصادی جهان است/ لزوم حمایت از اشتغال خانگی

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: ایران یک صدم دنیا جمعیت دارد اما در حوزه اقتصادی در رده هجدهم و در مسائل پیچیده علمی در رده چهارم دنیا قرار دارد.

ایران در رده 18 حوزه اقتصادی جهان است/ لزوم حمایت از اشتغال خانگی

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، آیت‌الله سید محمد علی موسوی جزایری در همایش روز ملی صنعت و معدن که ظهر امروز در سالن همایش‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان برگزار شد اظهار کرد: ماه مبارک رمضان را در پیش داریم، ماهی که خداوند همه را به مهمانی سفره خود دعوت می‌کند.

وی ادامه داد: در ماه مبارک رمضان درهای رحمت آسمان باز است و دعا‌ها مستجاب می‌شود، درهای جهنم هم بسته است و باید از خداوند متعال بخواهیم کمک کند که با اعمال خود باعث نشویم درهای جهنم باز شود.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان افزود: در ماه مبارک رمضان شیاطین در غل و زنجیر هستند و نباید کاری کنیم که این گره‌ها باز شود.

*دعای وقت افطار رد نمی‌شود

وی با بیان اینکه دعای لحظه افطار حتما اجابت می‌شود و دعایی است که رد نمی‌شود، تصریح کرد: در این ماه در لحظه افطار می‌توانیم دعا کنیم تا خداوند به ما نیرویی دهد که به کار و تولید بپردازیم.

موسوی جزایری به تفاوت اعمال دنیوی و اخروی اشاره کرد و گفت: در کارهای دنیوی باید به خود القا کنیم که تا آخر دنیا زنده هستیم و باید تلاش و کوشش کنیم و درآمد به دست بیاوریم.

وی اضافه کرد: اما در اعمال دینی و کارهای اخروی باید به گونه‌ای رفتار کنیم که گویی همین الان لحظه مرگ ما فرا می‌رسد.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان عنوان کرد: در ماه مبارک رمضان برای برکت در مال و زندگی، خود را آماده کنید.

*ثروت که تولید شود عبادت است

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان عنوان کرد: ثروتی که انسان در ازای آن کار صحیحی انجام نداده است هیچ خیر و برکتی ندارد اما اگر تولیدی داشته باشد و خدماتی به جامعه ارائه داده باشد، عبادت و لطف خدا است.

وی صنعتگران را سربازان تولید کشور خواند و گفت: ایران یک صدم دنیا جمعیت دارد اما در حوزه اقتصادی در رده هجدهم و در مسائل پیچیده علمی در رده چهارم دنیا قرار دارد.

موسوی جزایری خاطر نشان کرد: این برنامه‌های تحریم منحوسی که غرب و آمریکا درست کرده‌اند تا به خیال خودشان ما را زمین‌گیر کنند بی‌اثر است و ملت ایران در صحنه‌های مختلف نشان دادند که کشور در شرایط مطلوبی قرار دارد.

*حماسه سیاسی ادبیات دنیا را تغییر داد

وی به خلق حماسه سیاسی توسط ملت ولایت‌مدار ایران اشاره کرد و گفت: حماسه سیاسی به خوبی در کشور خلق شد و باعث شد ادبیات دنیا با ما عوض شود، ادبیات آن‌ها قبل از انتخابات جسورانه بود و بعد از خلق حماسه سیاسی مودبانه شد.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با بیان اینکه حماسه اقتصادی را صنعتگران و تلاشگران با کمک دولت رقم می‌زنند عنوان کرد: خلق حماسه اقتصادی باید با برنامه پیش رود تا خیلی هزینه‌بر نباشد و با شعار هزینه کمتر، بازدهی بیشتر پیش برویم.

*لزوم حمایت از بخش مشاغل خانگی

وی در پایان بر لزوم حمایت از بخش مشاغل خانگی تاکید کرد و گفت: در حواشی شهر خانواده‌های زیادی وجود دارند که فقر دست و پنجه نرم می‌کنند در حالی که می‌توانند با یک هزینه مختصر و ایجاد شغل امرار معاش کنند.

انتهای پیام/72011/س40/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول