اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان:

رفع مشکلات اقتصادی باید اولویت رئیس‌جمهور منتخب باشد

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان گفت: رئیس‌جمهور منتخب باید با تکیه بر اقتصاد مقاومتی در راستای حل مشکلات اقتصادی مردم تلاش کند.

رفع مشکلات اقتصادی باید اولویت رئیس‌جمهور منتخب باشد

عباس بابایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به خلق حماسه سیاسی مردم در انتخابات 24 خرداد ماه در پی رهنمودهای مقام معظم رهبری اشاره کرد و اظهار داشت: مردم با حضور خود در انتخابات یک‌بار دیگر عظمت ملت ایران را به دنیا نشان دادند و چشم جهانیان را به حماسه سیاسی کشورمان خیره کردند.

وی تصریح کرد: رئیس‌جمهور منتخب توانست در مرحله نخست با آرای مردم سکان اداره کشورمان را به دست بگیرد.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان به اولویت‌های مهم دولت یازدهم اشاره کرد و گفت: رئیس‌جمهور منتخب باید در رفع مشکلات مردم گام بردارد و امید است این اقدامات در سایه برنامه‌ریزی برای اولویت‌های نخست دولت یازدهم باشد.

وی با بیان اینکه دولت جدید باید در راستای خلق حماسه اقتصادی کشورمان حرکت کند، ادامه داد: رئیس‌جمهور منتخب باید با برنامه‌ریزی و سخت‌کوشی وعده‌های خود را عملیاتی کند.

بابایی با اشاره به اینکه امید است دولت یازدهم با تکیه بر اقتصاد مقاومتی و اعتماد به مردم در عرصه اقتصاد در رفع گرانی اقدام کند و تورم و بی‌بندوباری در عرصه اقتصادی را پایان دهد، گفت: همچنین رئیس‌جمهور منتخب باید به فکر کاهش و رفع بیکاری جوانان باشد.

وی با بیان اینکه دولت یازدهم باید عرصه‌های ساخت، عمران و آبادانی را در کشورمان افزایش دهد، اظهار کرد: رئیس‌جمهور منتخب تلاش کند تا نقاط ضعف دولت دهم را در عرصه‌های اقتصادی برطرف کند.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان ادامه داد: همچنین دولت جدید باید نقاط قوت دولت دهم را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهد.

انتهای پیام/73008/ط20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول