اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آغاز تست‌گیری از بازیکنان زیر 14 سال/تیم نونهالان دبیری تبریز صعود کرد

تیم مدرسه فوتبال دبیری تبریز به لیگ برتر نونهالان فوتبال کشور صعود کرد.

آغاز تست‌گیری از بازیکنان زیر 14 سال/تیم نونهالان دبیری تبریز صعود کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی باشگاه دبیری تبریز، تیم مدرسه فوتبال دبیری تبریز به لیگ برتر نونهالان فوتبال کشور صعود کرد.

این تیم که پس از کسب مقام قهرمانی در مسابقات نونهالان تبریز و استان، به مرحله حذفی مسابقات کشوری راه یافته بود، در مرحله اول به مصاف تیم 90 ارومیه رفت.

بازی رفت دو تیم در زمین تراکتورسازی تبریز با نتیجه سه بر یک به سود تیم نونهالان دبیری تبریز به اتمام رسیده و بازی برگشت نیز در استادیوم تختی ارومیه سه بر سه مساوی شد تا در مجموع تیم دبیری تبریز شش بر چهار پیروز شد و به مرحله دوم بازی‌های حذفی راه یافت.

در مرحله دوم رقابت‌های حذفی لیگ دسته اول نونهالان کشور تیم فوتبال این باشگاه به برتری هفت بر صفر مقابل تیم کادوس آستارا دست یافت.

بازی رفت این دو تیم در استادیوم وحدت آستارا برگزار شد که در این بازی شاگردان کمال سلامی با ارائه یک بازی برتر به پیروزی چهار بر صفر دست یافتند.

گل‌های تیم دبیری را عرفان محمودی، ابوالفضل پورشیخ، آیدین قهرمانی و علی باستانی به ثمر رساند.

بازی برگشت دبیری و کادوس آستارا در تبریز نیز به علت عدم حضور تیم گیلانی، سه بر صفر به سود دبیری تبریز اعلام شد تا این تیم به دور بعدی راه یابد.

قرار بود مرحله نهایی این رقابت‌ها به میزبانی تهران و در کمپ تیم‌های ملی با حضور چهار تیم برگزار خواهد شد اما به دلیل صعود هر چهارم تیم به لیگ برتر، این مرحله برگزار نشد.

رقابت‌های لیگ برتر فوتبال نونهالان کشور از شهریور ماه امسال با حضور 32 تیم در چهار گروه هشت تیمی برگزارشد که از هر گروه دو تیم به مرحله دوم صعود خواهد کرد تا هشت تیم نهایی به صورت حذفی با هم رقابت کرده تا در نهایت قهرمان این رقابت‌ها مشخص شود.

کمال سلامی سرمربی تیم نونهالان دبیری تبریز و مدیر آکادمی مدرسه فوتبال دبیری تبریز از آغاز تست این تیم برای جذب بازیکنان مستعد خبر داد.

به گفته وی متولدان 11/10/78 می‌توانند از تاریخ دوشنبه 17 تیر برای تست‌گیری برای حضور در لیگ برتر نونهالان کشور در تمرینات این تیم حضور یابند.

اسامی تیم نونهالان دکتر دبیری تبریز:

محمدرضا آشنا، مهدی اسمعیل‌زاده، ابوالفضل نسیمی، علی باستانی، هادی کاظمی، جواد نیری، هاتف نادری، آیدین قهرمانی، محمدهادی ابراهیمی، پیمان سربخشیان، فرشاد عبدالله‌زاده، سعید کاظمی، علیرضا اسدزاده، امیر تقی پور، عرفان محمودی، عرفان حسین دوست، ودود غفاری، ابوالفضل پورشیخ، محمدرضا آزادی

سرمربی: کمال سلامی

مربیان: سیروس برادران، احد پیروزخواه

سرپرست: صمد جیرانی، بهمن اسعدی

انتهای پیام/60001/ع/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول