اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

جلوگیری از غارت بیت‌المال بداخلاقی نیست/تشنه جلوگیری از کارهای خلاف قانون هستم

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: اگر جلوگیری از غارت بیت‌المال بداخلاقی است، ترجیح می‌دهم بداخلاق‌ترین آدم‌ها باشم.

جلوگیری از غارت بیت‌المال بداخلاقی نیست/تشنه جلوگیری از کارهای خلاف قانون هستم

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، استاندار کهگیلویه و بویراحمد ظهر امروز در دهمین ماه از حضور خود در این استان یک بار دیگر و در دهمین ماه پی در پی به پای میز نشست رسانه‌ای نشست و همه انتقادات و پیشنهادات و سؤالات خبرنگاران را جواب داد.

سید حسین صابری در این نشست رسانه‌ای که سه ساعت به طول انجامید علاوه بر سؤالات شفاهی اصحاب رسانه به سؤالات مکتوب آن‌ها بدون هیچ گونه سانسوری پاسخ داد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این نشست و در سخنانی که پیش از سؤالات خبرنگاران مطرح شد با بیان این که به جز حفظ آرامش به هیچ چیز دیگری فکر نکرده‌ام، اظهار کرد: وقتی حقی را که ضایع شده استیفا کنیم به معنای بر هم زدن آرامش نیست.

وی احقاق حق را منافی با ایجاد بستر آرامش در جامعه ندانست و گفت: در انتخابات هم اگر در برخی جاها ساعات انتخابات تمدید شد و در جای دیگری نشد تنها در راستای برقراری آرامش بود.

مسئول اجرای انتخابات در استان کهگیلویه و بویراحمد در همین زمینه گفت: انتخاباتی آرام در استان برگزار کردیم و قبل از هر چیز خوشحالم که خونی از دماغ کسی ریخته نشد.

صابری افزود: اجازه ندادیم که در برخی حوزه‌ها به خاطر 10 رأی دو هزار رأی مردم در یک صندوق مخدوش شود و از هر گونه درگیری و زد و خوردی که در استان از گذشته مسبوق به سابقه بوده جلوگیری کردیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از تکلیف‌گرا بودن خود گفت و عنوان کرد: اگر در کاری تندی و کندی کردیم و در جایی مصلحت‌اندیشی شد و اعتباری را تخصیص دادیم و یا ندادیم همه بر اساس تکلیف بود.

وی کارهایی همچون سامان دادن به رود بشار و پارک جنگلی و آهن‌فروشی‌ها و جلوگیری از برخی تخلفات دیگر را همه بر اساس تکلیف دانست و گفت: جلوگیری از دزدی و غارت اموال مردم و بیت‌المال را با بداخلاقی قاطی نکنیم.

صابری در همین خصوص گفت: امیدواریم که تا زنده هستیم با همین روحیه به کار خود ادامه دهم و تا در این نظام کار و فعالیت داریم با همین روحیه پیش خواهیم رفت.

وی مدیر موفق را کسی دانست که بتواند با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها حق را از ناحق جدا کرده و حقوق افرادی که به آن‌ها ظلم شده را برگرداند.

انتهای پیام/2571/س40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول