اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قالب طرح سپاس صورت گرفت

سرکشی مدیرکل بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد از خانواده شهیدان رهاور

مدیرکل بنیاد شهد و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد گفت: در قالب طرح سپاس از خانواده شهیدان رهاور از توابع بخش پاتاوه شهرستان دنا بازدید شد.

سرکشی مدیرکل بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد از خانواده شهیدان رهاور

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، عصر امروز استاندار کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، معاون سیاسی استاندار، رئیس بنیاد شهید شهرستان دنا و  تنی چند از مسئولان استانی و شهرستانی از خانواده شهیدان رهاور از روستای بنستان شهرستان دنا بازدید کردند.

سید مصطفی مهدی در این بازدید چند ساعته که پای درد و دل خانواده شهیدان رهاورد نشسته بود، گفت: بازدید از خانواده‌های شاهد، ایثارگر و جانباز در قالب طرح سپاس  هر هفته با حضور مسئولان بنیاد شهید و دیگر مسئولان استانی صورت می‌گیرد.

مدیرکل بنیاد شهد و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد شهدای انقلاب و نظام را سرمایه‌های ارزشمند و ذخایر ملی دانست و گفت: خانواده‌های شهدا حق بزرگی برگردن مسئولان دارند آن‌ها اسوه‌های صبر و استقامت هستند و این صبر و پایداری آن‌ها بی‌نظیر و مثال‌زدنی است.

مهدی دیدار و رفع مشکلات خانواده شهدا را از وظایف بنیاد شهید دانست و گفت: امیدواریم در دوران خدمت برای ذخیره‌های ارزشمند و یادگاران شهیدان بتوان گامی در جهت رفع مشکلات آن‌ها برداشت تا بخشی از دین خود به شهیدان والا مقام را ادا کرده باشیم.

وی، ادامه داد: شهدا در راه دفاع از ارزش‌های اسلامی به نبرد علیه دشمن متجاوز رفتند و دین خود را با لبیک گفتن به رهبر و مقتدای خویش ادا کردند و همواره یاد و خاطره آن‌ها در ذهن همگان نقش بسته است.

مهدی رسیدگی به خانواده‌های شاهد و ایثارگر را از وظایف مهم بنیاد شهید عنوان کرد و گفت: مسئولان و متولیان امر اقدامات لازم به منظور رفع مشکلات جامعه هدف را در دستور کار خود قرار دهند تا دغدغه‌ و ناراحتی جز عدم حضور فرزند، پدر و همسر نداشته باشند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد رسیدگی به امور معیشتی، اشتغال و مسکن خانواده شاهد و ایثارگر و همچنین خانواده دو شهید رهاور را از اولویت‌های مهم این نهاد عنوان کرد و گفت: باید به منظور رسیدگی به امور مهم و ضروری جامعه هدف دستورات لازم أتخاذ شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج خانواده شهیدان رهاور ساکن روستای بنستان از توابع بخش پاتاوه شهرستان دنا هستند که امروز با توجه به روال و برنامه هفتگی بنیاد شهید و امور ایثارگران از خانواده شهیدان امین‌لله و علی‌ضامن رهاور در قالب طرح سپاس با حضور مسئول استانی بازدید شد.

انتهای پیام/82011/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول