اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد شهرستان کنگان خبر داد

خدمات مستمر کمیته امداد کنگان به 2 هزار دانشجو و دانش‌آموز

رئیس کمیته امداد شهرستان کنگان از خدمات مستمر کمیته امداد کنگان به دو هزار دانشجو و دانش‌آموز خبر داد.

خدمات مستمر کمیته امداد کنگان به 2 هزار دانشجو و دانش‌آموز

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، مراد شمس‌الدینی شامگاه چهارشنبه در نشست مسئولان کمیته امداد اظهار داشت: در اسلام تأکید بسیار زیادی بر کمک به همنوعان شده و همه باید در این مسیر گام برداریم.

وی افزود: افزایش کیفیت خدمات کمیته امداد در دستور کار قرار دارد و بیشترین تلاش خود را در این عرصه به کار می‌گیریم.

رئیس کمیته امداد شهرستان کنگان از برگزاری کارگاه تخصصی مبارزه با مواد مخدر در شهرستان کنگان خبر داد.

شمس‌الدینی تصریح کرد: با توجه به اینکه اعتیاد و خطر درگیری نوجوانان به مواد مخدر شیوع پیدا کرده، بنابراین در هفته پیشگیری از اعتیاد کارگاهی با این عنوان در کمیته امداد شهرستان کنگان برگزار شد.

وی افزود: در این کارگاه تعداد زیادی از مددجویان شرکت داشتند و در کنار این کارگاه نمایشگاه عکسی نیز با این مضمون برپا شد.

شمس‌الدینی گفت: تلاش برای ارتقای سطح زندگی مددجویان و رفع معضلات اجتماعی این قشر مورد تاکید این نهاد در شهرستان قرار دارد.

رئیس کمیته امداد کنگان از خدمات‌رسانی به دو هزار و 500 خانوار در کنگان خبر داد و تصریح کرد: بیش از 6 هزار نفر در قالب دو هزار و 500 خانوار تحت پوشش کمیته امداد کنگان قرار دارند.

شمس‌الدینی از خدمات مستمر کمیته امداد کنگان به 2 هزار دانشجو و دانش‌آموز خبر داد و اضافه کرد: بیش از یک‌هزار و 700 دانش‌آموز و 369 دانشجو تحت پوشش کمیته امداد کنگان قرار دارند و خدمات مستمر دریافت می‌کنند. 

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان جم نیز از برگزاری کارگاه مبارزه با مواد مخدر در این هفته خبر داد و عنوان کرد: در این کارگاه 70 نفر از خانواده‌های طرح نظام جامع تربیتی در آن شرکت داشته‌اند.

مسلم انیژپور خاطر نشان کرد: در این کارگاه مسائل متنوعی در زمینه راه‌های پیشگیری از اعتیاد در خانواده‌های تحت پوشش و جلوگیری از بزهکاری‌های اجتماعی که تهدیدی برای قشر جوانان است مورد بررسی قرار گرفت.

وی ابراز داشت: این کارگاه در سالن دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان برگزار و با حضور همکاران نیروی انتظامی، کارشناسان شبکه بهداشت درمان شهرستان و مشاور کارشناسان امدادی همراه بود.

انتهای پیام/2451/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول