اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شوشتر خبر داد

توزیع 240 تن شکر دولتی در شوشتر

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شوشتر از توزیع 240 تن شکر دولتی در این شهرستان خبر داد و گفت: توزیع شکر در شوشتر همچنان ادامه دارد.

توزیع 240 تن شکر دولتی در شوشتر

مسعود رجب‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار کرد: توزیع شکر دولتی برای کاهش قیمت‌های موجود در بازار در دستور کار قرار گرفته است و بیش از 240 تن شکر در این شهرستان توزیع شده است.

وی با اشاره به قیمت توزیع شکر در این شهرستان اضافه کرد: در این شهرستان مانند سایر شهرهای کشور شکر به قیمت هر کیلوگرم 15 هزار ریال توزیع می‌شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شوشتر با اشاره به اینکه تقاضا برای خرید شکر کاهش یافته است، افزود: با توزیع فراوان شکر با این قیمت مصوب در بازار تقاضا برای خرید کاهش یافته و قیمت‌ها نیز در بازار تثبیت شده است.

وی با اشاره به اینکه مدیریت بازار در شرایط کنونی با دقت انجام می‌شود، خاطر نشان کرد: تلاش داریم تا بازار در شرایط کنونی از ثبات خاصی برخوردار باشد و در این زمینه بازرسی‌های زیادی از اصناف در دستور کار قرار می‌گیرد.

رجب‌زاده با اشاره به اینکه توزیع مرغ نیز در سطح شهرستان شوشتر در حال انجام است، گفت: در شرایط کنونی توزیع گوشت مرغ در سراسر شهرستان شوشتر در حال انجام بوده و تاکنون 145 تن مرغ در شوشتر توزیع شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شوشتر با اشاره به قیمت در نظر گرفته شده در این زمینه خاطرنشان کرد: برای مرغ در شرایط کنونی قیمت هر کیلوگرم 52 هزار ریال در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه نظارت‌ها بر بازار ادامه خواهد یافت، عنوان کرد: بازرسی‌ها بر بازار ادامه می‌یابد و به این دلیل از مردم درخواست داریم تا با دیدن هرگونه تخلف در این باره گزارشات خود را به شماره 124 گزارش دهند.

انتهای پیام/72006/ر30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول