اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار مرکزی چرام:

چرام در زمینه صنعت و کشاورزی مستعد است

بخشدار مرکزی چرام با بیان اینکه این شهرستان در زمینه صنعت و کشاورزی مستعد است، گفت: امیدواریم با اجرای طرح صنعتی فسفات در سال‌های آینده زمینه اشتغال برای جوانان چرامی فراهم شود.

چرام در زمینه صنعت و کشاورزی مستعد است

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، سیداحمد مرتضوی ظهر امروز در سخنرانی پیش از نماز جمعه این هفته، ضمن تقدیر از حضور مردم شهیدپرور، مؤمن و ولایی شهرستان چرام در انتخابات 24 خردادماه که حماسه عظیم سیاسی مورد تأکید مقام معظم رهبری را خلق کردند، افزود: مردم این شهرستان بار دیگر برگ زرینی از افتخارات خود را در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت کردند.

بخشدار مرکزی چرام اضافه کرد: دشمنان نظام قبل از این انتخابات برنامه‌ها و آرمان‌هایی را پیش‌بینی کردند که یا مردم را مأیوس کنند و یا شبهه تردیدی را در بحث برگزاری انتخابات ایجاد کرده و اعلام کنند که ملت از انقلاب روی گردان شده است اما ملت ایران مثل همیشه خوب به عرصه آمدند و بار دیگر وفاداری خود را به اسلام، انقلاب، رهبری و ولایت ‌فقیه نشان دادند.

وی با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان تصریح کرد: این ماه، ماه خودسازی و ضیافت خداوند است و امیدواریم همه بتوانیم از این ماه نهایت بهره را ببریم.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع مبارزه با قاچاق کالا و ارز اشاره کرد و ادامه داد: در سال 81، مقام معظم رهبری فرمان چهار ماده‌ای را درباره موضوع قاچاق کالا و ارز صادر کردند.

مرتضوی خاطرنشان کرد: پدیده شوم قاچاق موضوعی چند وجهی است که از جنبه‌های مختلف به ویژه در حوزه اقتصادی نمود خود را مشخص می‌کند و پدیده‌ای است که ضربات جبران ناپذیری را به اقتصاد کشور وارد می‌کند.

وی از بین بردن سرمایه‌های داخلی، رواج بیکاری در سطح جامعه و محدود کردن مولد اشتغال را از اثرات قاچاق کالا ذکر کرد و گفت: مقام معظم رهبری برای اینکه کشور با این اثرات مبارزه کند، با درایتی خاص سال‌ها را در همین راستا نام‌گذاری کردند، جهاد اقتصادی، حمایت از تولید، کار و سرمایه ایرانی، اقتصاد مقاومتی و حماسه اقتصادی عناوینی است که معظم‌له بر آن‌ها تأکید دارند.

مرتضوی مهم‌ترین راهکاری که در طرح مبارزه با قاچاق کالا وجود دارد را طرح شبنم دانست که چند صباحی است در سطح کشور در حال اجراست و یادآور شد: مردم باید حضور پیدا کرده و همکاری کنند چرا که ورود برخی از کالاها از نظر شرعی و قانونی ممنوع بوده، مثل مواد مخدر، مشروبات الکلی و سلاح که حمل و ورودشان حرام است.

بخشدار مرکزی چرام با اشاره به اینکه باید در سطح شهرستان از تولید کالاهای داخلی حمایت کنیم با تأکید بر جلوگیری از هدررفت سرمایه، گفت: باید از ورود کالای غیراستانداردی که کیفیت لازم را نداشته و کمکی به جامعه اسلامی نمی‌کند، جلوگیری کنیم.

مرتضوی با بیان اینکه شهرستان چرام در زمینه صنعت و کشاورزی مستعد است، اظهار امیدواری کرد؛ با طرح صنعتی فسفات در سال‌های آینده زمینه اشتغال برای جوانان این شهرستان فراهم شود.

انتهای پیام/82002/ز40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول