اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر فدراسیون تنیس در گفت‌وگو با فارس:

انسجام تور جایزه بزرگ آمادگی تنیسورها را افزایش داد

دبیر فدراسیون تنیس جمهوری اسلامی ایران گفت: انسجام و برنامه‌ریزی منظم تور جایزه بزرگ تنیس کشور که به میزبانی استان‌های مختلف برگزار می‌شود آمادگی لازم تنیسورها را به همراه دارد.

انسجام تور جایزه بزرگ آمادگی تنیسورها را افزایش داد

شاهرخ کشاورز در حاشیه دور سوم مسابقات تور تنیس جایزه بزرگ مردان کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل با ابراز رضایت از برگزاری این رقابت‌ها در آمل گفت: مسابقات جایزه بزرگ تنیس مردان ایران در آمل با سطح کمی و کیفی خوبی به پایان رسید و قهرمانان بخش دوبل و سینگل این مسابقات نیز مشخص شدند.

وی ادامه داد: جمعه شب گذشته مسابقات تنیس زیر 14 سال آسیا به میزبانی ایران برپا شده بود که این رقابت‌ها نیز با موفقیت به کار خود پایان داد.

دبیر فدراسیون تنیس جمهوری اسلامی ایران در مورد سطح مسابقات جایزه بزرگ تنیس کشور اظهار داشت: مسابقات خیلی خوبی در هر سه دوره جایزه بزرگ تنیس کشورمان که به میزبانی استان‌های تهران، خراسان رضوی و مازندران برگزار شد را شاهد بودیم.

کشاورز عنوان کرد: شاید برای نخستین بار بود که رقابت‌ها به صورت منسجم و پشت‌سرهم برگزار می‌شد البته مسابقات جایزه بزرگ چند سالی است که در کشورمان برگزار می‌شود اما برنامه‌ریزی و انسجام لازم را نداشته و این امر باعث می‌شود بازیکنان در حالت آمادگی خوبی به سر برده و برای مسابقات معتبر آماده باشند.

انتهای پیام/86012/م20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول