اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بخش تنیس دوبل

تیم‌های فینالیست جایزه بزرگ تنیس کشور مشخص شدند

تیم‌های فینالیست بخش دوبل تور تنیس جایزه بزرگ مردان کشور(OPTT) عصر امروز مشخص شدند.

تیم‌های فینالیست جایزه بزرگ تنیس کشور مشخص شدند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس از آمل، مرحله نیمه‌نهایی رقابت دوبل مسابقات تور تنیس جایزه بزرگ مردان کشور (OPTT) از ساعت 16 عصر امروز در مجموعه ورزشی امیر آمل دنبال شد.

در نخستین بازی این مرحله تیم اشکان شکوفی و انوشا شاه‌قلی در دیداری نزدیک به مصاف تیم دوبل اشکان ادیبی و معین محمدی رفتند که در پایان اشکان شکوفی و انوشا شاهقلی با پیروزی به دیدار فینال راه یافتند.

دیگر دیدار این دوره از مسابقات که قرار بود بین تیم‌های فرشاد طلاور و البرز اخوان با تیم دو نفره محسن حسین‌زاده و کیارش سوری برگزار شود با کناره‌گیری تیم فرشاد طلاور و البرز اخوان همراه شد تا در نهایت محسن حسین‌زاده و کیارش سوری نیز با راه‌یابی به دیدار فینال عصر فردا به مصاف برترین تنیسورهای مرد ایران روند.

به گزارش خبرگزاری فارس، رقابت‌های تور تنیس جایزه بزرگ مردان کشور (OPTT) که از چهارم تیر ماه در مجموعه ورزشی امیر آمل آغاز شده پس از 10 روز رقابت عصر فردا جمعه به کار خود پایان می‌دهد.

در آخرین روز این مسابقات در ابتدا دیدار نهایی بخش انفرادی در مجموعه امیر برپا می‌شود و پس از آن تنیسورهای مطرح کشور فینال مرحله دوبل را برگزار می‌کنند.

به گفته مسئولان برگزاری این رقابت‌ها دیدارهای فینال تور تنیس جایزه بزرگ مردان کشور (OPTT) به طور مستقیم از شبکه ورزش و شبکه سوم سیما به روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام/86012/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول