اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آمل

شاه‌قلی قهرمان تور جایزه بزرگ تنیس کشور شد

انوشا شاه‌قلی شامگاه امروز در دیدار فینال توانست با غلبه بر اشکان شکوفی قهرمان مسابقات تور جایزه بزرگ تنیس کشور به میزبانی مازندران شود.

شاه‌قلی قهرمان تور جایزه بزرگ تنیس کشور شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، فینال حساس و نزدیک مسابقات تور تنیس جایزه بزرگ مردان کشور در بخش انفرادی شامگاه امروز جمعه با قهرمانی انوشا شاه‌قلی در مجموعه ورزشی امیر آمل پایان یافت.

در این دیدار نفس‌گیر که در سه ست دنبال شد اشکان شاه‌قلی نفر اول تنیس مردان ایران توانست رقیب دیرینه خود اشکان شکوفی را شکست دهد و به مقام قهرمانی دست یابد.

علاوه بر نائب قهرمانی شکوفی در این مرحله از مسابقات تنیس جایزه بزرگ کشور، اشکان دبیری و فرشاد طلاور نیز مشترکا سوم شدند.

دیدار فینال این مسابقات با حضور بزرگان ورزش کشور همراه بود که در آن منتقمی قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس تهران، غمناک رئیس سازمان لیگ فدراسیون تنیس، کشاورز دبیر فدراسیون تنیس، درفشی جوان از پیشکسوتان تنیس ایران و احمدوند مربی تیم ملی بزرگسالان تنیس از نزدیک شاهد مسابقات بودند.

در دور مرحله گذشته نیز به ترتیب شاهین خالدان و انوشا شاه‌قلی با برتری بر رقبای خود به مقام قهرمانی دست پیدا کردند.

معین محمدی نیز از پدیده‌های این مسابقات بود که توانست با ارایه بازی زیبای خود از رتبه سیزدهم رنکینگ تنیس کشور به رتبه ششم ارتقا یابد.

به گزارش فارس، مرحله سوم مسابقات تور تنیس جایزه بزرگ مردان کشور  از چهارم تیر ماه سال جاری در آمل آغاز شده بود که دقایقی قبل در این شهرستان به کار خود پایان داد.

انتهای پیام/86012/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول