اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم ملی تنیس بزرگسالان:

اسامی اردونشینان تیم ملی تنیس تا فردا اعلام می‌شود/خالدان عضو تیم ملی است

سرمربی تیم ملی تنیس بزرگسالان گفت: اسامی اردونشینان تیم ملی تنیس پس از جلسه با مسئولان فدراسیون تا فردا اعلام می‌شود و شاهین خالدان صددرصد در این اردو جای دارد.

اسامی اردونشینان تیم ملی تنیس تا فردا اعلام می‌شود/خالدان عضو تیم ملی است

سعید احمدوند در حاشیه دور سوم مسابقات تور تنیس جایزه بزرگ مردان کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل با اشاره به اعلام اسامی دعوت شده به اردوی تیم ملی بیان داشت: طی دو روز آینده افراد دعوت شده به اردوی تیم ملی مردان تنیس بزرگسال کشورمان مشخص و اعلام می‌شود.

وی افزود: تاکنون همه افراد دعوت شده به اردوی تیم ملی تنیس بزرگسالان جمهوری اسلامی مشخص شدند و پس از جلسه‌ای که امروز با مسئولان فدراسیون تنیس داریم نهایت تا یک‌شنبه معرفی می‌شوند.

سرمربی تیم ملی تنیس بزرگسالان کشورمان با اعلام اینکه با دعوت چهار تا شش نفر به اردوی تیم ملی به زودی تمرینات خود را آغاز خواهیم کرد، گفت: امیدواریم با تنیسورهای مطرح کشور در مسابقات بین‌المللی خوش بدرخشیم.

به گفته احمدوند، افراد دعوت شده به اردوی تیم ملی تنیس؛ ورزشکارانی خواهند بود که در تورنمنت‌های مختلف و مسابقات جایزه بزرگ کشور حضور داشته‌اند.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار ورزشی فارس در مورد دعوت یا عدم دعوت شاهین خالدان ملی‌پوش تنیس ایران که در دور سوم رقابت‌های تور تنیس مردان کشور در آمل حضور نداشت، پاسخ داد: خالدان تنیسور رنکینگ یک کشورمان است و 100 درصد به اردوی تیم ملی دعوت می‌شود.

احمدوند با اعلام اینکه خالدان عاشق تنیس است و اگر آسیب‌دیدگی برایش پیش نیاید جزو چهار بازیکن اصلی تیم ملی خواهد بود، تاکید کرد: عدم حضور او در دور سوم رقابت‌های جایزه بزرگ تنیس کشور به خاطر مسائل کاری بوده است نه اینکه او خواسته باشد در این رقابت‌ها شرکت نکند.

وی در مورد دور سوم مسابقات جایزه بزرگ تنیس کشور به میزبانی مازندران گفت: مسابقات جایزه بزرگ تنیس مردان کشور با سطحی کیفی خوبی پس از 10 روز رقابت در آمل به کار خود پایان داد و در آن نتایج مطلوبی به ثمر نشست.

انتهای پیام/86012/ط30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول