اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قهرمان مسابقات تور تنیس ایران در گفت‌وگو با فارس:

برای عضویت در تیم ملی تنیس منتظر رای کادر فنی هستم

قهرمان دور سوم مسابقات تور تنیس جایزه بزرگ مردان کشور گفت: افتخار می‌کنم که در ترکیب تیم ملی جای گیرم و در خدمت کشورم باشم، باید منتظر نظر اعضای کادر فنی و فدراسیون بود تا به بهترین شکل بتوانیم در خدمت کشورمان باشیم.

برای عضویت در تیم ملی تنیس منتظر رای کادر فنی هستم

انوشا شاه‌قلی پس از قهرمانی در دور سوم مسابقات تور تنیس جایزه بزرگ مردان کشور به میزبانی مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل بیان داشت: تور خوب و پرتحرکی را در آمل شاهد بودیم که در آن تنیسورهای کشورمان با حساسیت خاصی به دنبال پیروزی بودند.

وی افزود: در دور سوم این دوره از مسابقات نیز همانند دور دوم توانستم به مقام قهرمانی دست پیدا کنم و از عملکرد خودم در زمین بسیار رضایت دارم.

قهرمان دور دوم و سوم مسابقات تور تنیس جایزه بزرگ مردان کشور تصریح کرد: در بازی فینال همانند بسیاری از مسابقات تنیس کشور بار دیگر با رقیب دیرینه خود اشکان شکوفی روبرو شدم، بازی سختی بود ولی می‌توانستم با دقت بیشتر کار را در دو ست به اتمام برسانم ولی بازی در ست سوم به اتمام رسید.

وی با تاکید بر اینکه دفعات روبرویی‌ام با شکوفی از انگشتان دست نیز فراتر رفته است، اذعان داشت: با توجه به رفاقت دیرینه با شکوفی همیشه او رقیب بسیار خوب و سرسختی برایم محسوب می‌شد، همه بازی نزدیکی را از ما شاهد بودند زیرا اشکان یکی از تنیسورهای بسیار خوب کشورمان بوده و فوق‌العاده در زمین ظاهر می‌شود.

این ورزشکار قهرمان اذعان داشت: در دور سوم بازیکنان پیشرفت بسیار خوبی داشتند و این نشان‌دهنده آن است که تنیسورها روز به روز بهتر شده و با افزایش تمرینات در فصل تابستان بر سطح کیفی خود می‌افزایند.

شاه‌قلی در مورد ترکیب تیم ملی و افرادی که این روزها از سوی رسانه‌ها اعلام می‌شوند، گفت: افتخار می‌کنم که در ترکیب تیم ملی جای گیرم و در خدمت کشورم باشم، باید منتظر نظر اعضای کادر فنی و فدراسیون بود تا به بهترین شکل بتوانیم در خدمت کشورمان باشیم.

انتهای پیام/86012/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول