اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قائمشهر:

کار هنری اثری معنوی است/ قیمت معنویت نامحدود است

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قائمشهر گفت: کار هنری اثری معنوی است که از قداست برخوردار بوده و نمی‌توان بر آن قیمت نهاد.

کار هنری اثری معنوی است/ قیمت معنویت نامحدود است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، صادق زارعی ظهر امروز در آیین نکوداشت استاد خوش‌نویسی مازندران «منوچهر اسکندری» با اشاره به خدمت 30 ساله استاد در آموزش و پرورش، اظهار داشت: استاد اسکندری در وادی هنر علاوه بر خوشنویسی که همه عمر گرانبهای خود را صرف این هنر مقدس و باارزش کرد در عرصه شعر و ادبیات هم از افتخارات مازندران محسوب می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قائمشهر افزود: شاگردان زیادی در محضر استاد اسکندری که سال‌هاست با عنوان استاد ممتاز هنر خوش‌نویسی در قائمشهر فعالیت می‌کنند، کسب هنر کردند.

وی با بیان اینکه هنر خوش‌نویسی از منظر اسلام از قداست والایی برخوردار است، تصریح کرد: کار هنری فاخر اثر بسیار ارزشی و معنوی است و نمی‌شود برای چنین آثار هنری قیمت‌گذاری کرد.

زارعی شهرستان قائمشهر را از منظر هنر دارای موقعیت ممتازی خواند که هنرمندان شاخص و برجسته‌ای در عرصه‌های مختلف هنری را در خود پرورانده است.

وی از جمله برنامه‌های این اداره را برگزاری مراسم‌های بزرگداشت مفاخر و بزرگان شهرستان قائمشهر اعلام کرد و بیان داشت: مراسم نکوداشت استاد اسکندری از جمله مراسم نکوداشت درخوری بود که در کشور و استان مازندران برگزار شد.

زارعی در ادامه از تلاش انجمن خوش‌نویسان، فرماندار، شهردار و شورای شهر و دانشگاه آزاد اسلامی قائمشهر برای برگزاری مراسم این استاد متعهد و ممتاز قدردانی کرد. 

انتهای پیام/86008/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول