اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هشتم تیرماه تا 25 مرداد ماه امسال صورت می‌گیرد

برگزاری طرح نشاط معنوی در 5 بقعه متبرکه فلاورجان

سرپرست اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان گفت: طرح نشاط معنوی از هشتم تیرماه تا 25 مرداد ماه امسال در پنج بقعه متبرکه این شهرستان برگزار می‌شود.

برگزاری طرح نشاط معنوی در 5 بقعه متبرکه فلاورجان

حجت‌الاسلام حسن فاضلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به برنامه‌های اجرایی این اداره در فصل تابستان اظهار کرد: با توجه به اتمام سال تحصیلی و آغاز فصل تابستان، در دوران تعطیلات تابستان طرح نشاط معنوی به صورت رایگان در رشته‌های مختلفی از جمله خطاطی، نقاشی و دیگر رشته‌های تربیتی و آموزشی در امامزادگان این شهرستان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به فرمایشات رهبری در راستای ترویج فرهنگ قرآنی و همچنین تبدیل کردن امامزادگان به قطب فرهنگی و تربیت حافظان قرآنی این طرح در بقاع متبرکه این شهرستان اجرا می‌شود.

سرپرست اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان با اشاره به زمان اجرای طرح نشاط معنوی در بقاع متبرکه این شهرستان تصریح کرد: این طرح از هشتم تیرماه امسال آغاز و تا 25 مرداد‌ماه امسال ادامه دارد.

وی به ضرورت و اهمیت برگزاری این طرح‌ها در سطح شهر‌ها اشاره کرد و افزود: با اجرایی شدن طرح‌هایی چون نشاط معنوی بستری بسیار مناسب برای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان و جوانان موجود در سطح جامعه فراهم می‌شود.

فاضلی تاکید کرد: با اجرای طرح نشاط معنوی در ایام تابستان اوقات فراغت نوجوانان بهینه‌سازی می‌شود و همچنین اجرای این طرح‌ها راهکاری برای تقویت بنیه اخلاقی و اعتقادی جوانان و نوجوانان و ارائه راه و روش صحیح زندگی به این افراد است.

انتهای پیام/63021/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول