اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تابستان امسال صورت می‌گیرد

اجرای طرح نشاط معنوی در 10 بقعه ناحیه یک اصفهان

سرپرست اوقاف و امور خیریه ناحیه یک شهرستان اصفهان گفت: تابستان امسال طرح نشاط معنوی به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزن در 10 بقعه متبرکه ناحیه یک اصفهان برگزار می‌شود.

اجرای طرح نشاط معنوی در 10 بقعه ناحیه یک اصفهان

حجت‌السلام رضا صادقی امروز در گفت‌و‌‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: طرح نشاط معنوی با توجه به اتمام سال تحصیلی و آغاز فصل تابستان به صورت رایگان برای این گروه سنی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: برگزاری کلاس‌هایی مانند خطاطی، نقاشی و رشته‌های تربیتی و فنی در این طرح برای دانش‌آموزان گنجانده شده است که با این برنامه‌ریزی اوقات فراغت و تابستان دانش‌آموزان به خوبی مدیریت می‌شود و همچنین این طرح در 10 بقعه متبرکه ناحیه یک شهرستان اصفهان برگزار می‌شود.

سرپرست اوقاف و امور خیریه ناحیه یک شهرستان اصفهان تصریح کرد: در طرح مودت از تمام خیران‌ و‌ مسئولان استان و شهرستان و همچنین شهرداران شهرستان‌ها برای حضور در بقاع متبرکه و جمع‌آوری نذورات دعوت می‌شود.

وی به هدف از اجرای طرح مودت اشاره کرد و ادامه داد: هدف از اجرای این طرح نیز این است که افراد برخوردار از تمکن مالی و امکانات، کمک‌های مالی لازم را در اختیار امامزادگان قرار بدهند.

صادقی با بیان اینکه ترویج فرهنگ قرآنی و قرآن‌آموزی از اهمیت بالایی برخوردار است، تاکید کرد: تمام مسئولان باید به این مباحث توجه داشته باشند و با توجه به فرمایشات رهبری‌ در راستای ترویج فرهنگ قرآن و تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی طرح تربیت حافظان قرآن را در امامزادگان اجرا می‌کنیم و تاکنون پنچ هزار و 500 نفر برای این طرح ثبت‌نام کرده‌اند.

انتهای پیام63021/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول