اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی خبر داد

اتمام بازسازی مناطق زلزله‌زده استان بوشهر تا چند ماه آینده

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: عملیات بازسازی مناطق زلزله‌زده استان بوشهر تا چند ماه آینده به اتمام می‌رسد.

اتمام بازسازی مناطق زلزله‌زده استان بوشهر تا چند ماه آینده

حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار کرد: هر کس مسئولیتی می‌پذیرد باید شبانه‌روزی برای خدمت به مردم تلاش کند و در غیر اینصورت نباید مسئولیتی را بپذیرد.

وی افزود: رفع مشکلات مردم و کاهش آلام شهروندان باید در دستور کار مسئولان باشد و باید به گونه‌ای عمل کنیم که مردم کمتر با مشکل مواجه شوند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وقوع زلزله فروردین‌ماه در این شهرستان و اعلام آماری از عملکرد مسئولان در این منطقه خاطر نشان کرد: مسئولان و مدیران ارشد استان در بحث زلزله شهرستان دشتی عملکرد خوبی داشتند و اقدامات ارزشمندی برای ساماندهی این منطقه زلزله‌زده انجام دادند.

موسوی‌نژاد تصریح کرد: زلزله شهرستان دشتی خسارات سنگینی را به این استان تحمیل کرد، اما مدیریت مناسب مسئولان تسکینی بر آسیب‌دیدگان این زمین‌لرزه بود.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی افزود: مسئولان وزارت راه و شهرسازی بعد از حادثه ناگوار زلزله بوشهر موضوع بازسازی مناطق آسیب دیده را در دستور کار خود قرار دادند که این امر تا به امروز به خوبی انجام شده است و واحدهای مسکونی تخریب شده در این استان تا حدود زیادی احیا شده‌اند.

موسوی‌نژاد یادآور شد: استقرار کانکس‌های کولردار در منطقه موجبات آرامش و رفاه مردم منطقه زلزله‌زده شده است و امیدواریم با تلاش مسئولان همواره شاهد رفع مشکلات زلزله‌زدگان باشیم.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: مدیریت استان بوشهر تمامی تلاش خود را در راستای بازسازی اماکن تخریب شده انجام داده‌اند و با ادامه این روند تا چند ماه آینده موضوع بازسازی مناطق آسیب دیده به اتمام خواهد رسید.

موسوی‌نژاد گفت: حضور دائم مسئولان استان در مناطق زلزله‌زده موجبات تسریع در روند رسیدگی به مشکلات مردم شده است و انتظار داریم تا بازسازی کامل منطقه این مسئله ادامه یابد.

انتهای پیام/2452/ز30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول