اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار بوشهر خبر داد

اختصاص 266 میلیارد ریال کمک بلاعوض به واحدهای آسیب دیده مناطق زلزله‌زده دشتی

معاون عمرانی استاندار بوشهر از تامین اعتبار 266 میلیارد ریالی کمک بلاعوض واحدهای تعمیری و روستایی مناطق زلزله‌زده شهرستان دشتی خبر داد.

اختصاص 266 میلیارد ریال کمک بلاعوض به واحدهای آسیب دیده مناطق زلزله‌زده دشتی

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، شاپور رستمی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از اقدامات مهم در امدادرسانی به زلزله‌زدگان شنبه تامین مبلغ 266 میلیارد ریال کمک بلاعوض واحدهای احداثی و تعمیری شهری و روستایی و جبران بخشی از خسارت واحدهای دامی آسیب دیده بود.

وی بیان کرد: برنامه‌ریزی و بازسازی 16 مدرسه و تعیین متولی ساخت و ساز از طریق خیرین با محوریت و نظارت اداره کل نوسازی مدارس و استانداری نیز با مدیریت اداره کل بحران استانداری بوشهر انجام شد.

معاون عمرانی استاندار بوشهر تصریح کرد: احداث چمن مصنوعی در روستای درویشی پایان یافته و چمن مصنوعی شهر شنبه و تکمیل سالن ورزشی خسارت دیده شهر شنبه نیز در حال اجرا و تکمیل است که بخش دیگری از اقدامات حوزه معاونت عمرانی استانداری بوشهر و اداره کل بحران بوده است.

رستمی گفت: کمیته فناوری اطلاعات برای ایجاد و ارتباط ویدئوکنفرانس و پشتیبانی فنی شبکه اینترنتی و تبادل آنلاین اطلاعات منطقه به ستاد بحران را مستقر کردیم.

معاون عمرانی استاندار بوشهر با اشاره به تشکیل ستاد بازسازی مناطق زلزله‌زده در شهر شنبه (مرکز بخش) و آغاز عملیات بازسازی با سرعت و رعایت نظامات مهندسی در زمان کوتاه گفت: این ستاد کارشناسی تعداد 1652 واحد مسکونی شهری و روستایی خسارت دیده را انجام و به تشکیل پرونده برای تعداد 973 واحد مسکونی شهری و روستایی خسارت دیده اقدام کرد.

وی بیان کرد: یکی دیگر از اقدامات این ستاد انجام عملیات آواربرداری در شهر شنبه و اکثر روستاهای خسارت دیده بوده که بخشی از این عملیات پایان یافته و بخش دیگر هم در حال انجام است.

انتهای پیام/66006/ر30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول