اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری بوشهر:

آواربرداری 1245 واحد مسکونی مناطق زلزله‌زده بوشهر انجام شد

سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری بوشهر گفت: بر اساس آخرین گزارش‌ها تاکنون آواربرداری یک هزار و 245 واحد آسیب دیده مناطق زلزله‌زده شهرستان دشتی انجام شده است.

آواربرداری 1245 واحد مسکونی مناطق زلزله‌زده بوشهر انجام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، کاظم مرادی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ابتدای وقوع زلزله 1/6 ریشتری در شهرستان دشتی، تیم‌های امدادرسان به یاری حادثه‌دیدگان شتافتند.

وی افزود: همچنین کمک‌های مردم نوع دوست و ولایتمدار استان بوشهر و سایر استان‌ها به نحو مطلوبی بین زلزله‌زدگان توزیع شد.

سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری بوشهر خاطرنشان ساخت: پیگیری‌های لازم از سوی استاندار و معاون عمرانی برای کمک به زلزله‌زدگان انجام شد و مقامات کشوری هم به مناطق زلزله‌زده سفر کرده و اقداماتی برای حل مشکل زلزله‌زدگان انجام دادند.

مرادی گفت: در همین ارتباط تامین اعتبار برای بازسازی مناطق زلزله‌زده انجام و تسهیلات ارزان قیمت برای زلزله‌زدگان 15 میلیون تومان در روستاها، 20 میلیون تومان در شهرها و 2 میلیون تومان کمک بلاعوض هم برای دیوارکشی اختصاص یافت.

سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری بوشهر یادآورشد: تاکنون آواربرداری یک هزار و 245 واحد انجام و نقشه‌کشی یک هزار و 230 واحد نیز صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: بر اساس آخرین اطلاعات، پی‌کنی یک هزار و 226 واحد و اجرای دیوار چینی 651 واحد و اجرای سقف 30 واحد مسکونی آسیب دیده انجام شده است.

مرادی با بیان اینکه شرکت توزیع نیروی برق در خدمات‌رسانی به زلزله‌زدگان عملکرد خوبی داشت تصریح کرد: هرچند مشکلاتی برای تامین برق مناطق زلزله‌زده داشتیم اما تاکید کردیم تا شرکت برق تمهیدات لازم برای جلوگیری از قطعی برق را انجام دهد.

انتهای پیام/66006/ر30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول