اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شمشیر‌بازان اردبیلی در راه تیم ملی

دو بانوی اردبیلی راهی اردوی آماده‌سازی تیم ملی بانوان کشور شدند

از سوی فدراسیون شمشیربازی کشورمان، دریا آردن و آرزو قاره‌گوشی به اردوی تیم ملی بانوان کشورمان دعوت شدند.

دو بانوی اردبیلی راهی اردوی آماده‌سازی تیم ملی بانوان کشور شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس هیئت شمشیر‌بازی استان اردبیل صبح امروز در نشست با مربیان و مسئولان شمشیر‌بازی استان اردبیل اظهار داشت: اردوی آماده‌سازی تیم ملی بانوان کشورمان در محل سالن شهید کلاهدوز مجموعه ورزشی شهید شیرودی تهران برگزار می‌شود.

هادی صباغی خاطرنشان کرد: برای حضور در این اردو از استان اردبیل هم دریا آردن از شهرستان اردبیل و هم آرزو قاره‌گوشی از شهرستان نیر به این اردو دعوت شده‌اند.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات قهرمانی فلوره نوجوانان استان اردبیل یادآور شد: دریا آردن با قهرمانی در این دوره توانست با کسب برتری مقام قهرمانی خود در اپه نوجوانان استان را این بار در فلوره تکرار کند.

رئیس هیئت شمشیر‌بازی استان اردبیل گفت: مسابقات شمشیربازی قهرمانی فلوره نوجوانان استان با حضور 17 فلوریست نوجوان از سراسر استان به مناسبت سالروز شهادت دکتر بهشتی و 72 تن از یارانش و روز قوه قضائیه، آغاز شد.

صباغی یادآور شد: پس از برگزاری 57 بازی انفرادی، دریا آردن در بازی فینال با کسب برتری 15 بر 3 برابر شیوا سلطانی به مقام قهرمانی دست یافت و در طی دو روز، دو مدال طلای نوجوانان استان در دو اسلحه اپه و فلوره را کسب کرد.

این مسئول عنوان کرد: در این مسابقات سلطانی نقره گرفت و هاجر یوسفی و یاسمن نیکوکار هم مشترکاً سوم شدند و مدال برنز بر گردن آویختند.

رئیس هیئت شمشیر‌بازی استان اردبیل بیان داشت: در مسابقات قهرمانی اپه دختران اردبیل نیز دریا آردن توانسته بود قهرمانی اپه نوجوانان را نصیب خود کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صباغی در پایان سخنان خود افزود: این مسابقات نیز با حضور 17 اپه‌ایست در محل سالن آکادمی شمشیربازی استان آغاز شد و پس از برگزاری 57 بازی انفرادی، دریا آردن با کسب برتری 15 بر 9 در بازی نهایی برابر زهرا آقازاده، به مقام قهرمانی و مدال طلای مسابقات دست یافت.

انتهای پیام/62004/ر30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول